PracaGrupypl.praca.dyskusjeESKK › Re: ESKK
  • Data: 2002-01-18 13:41:59
    Temat: Re: ESKK
    Od: "AP" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musze powiedziec ze jestes w bledzie. Wg mnie wlasnie informatyka jest
    dziedzina ktorej nauczyc sie mozna samemu ( oczywiscie nie mowie o
    doswiadczeniu ). Wiekszosc wiedzy ktora posiadam i ktora wykorzystuje w
    pracy zdobylem sam w domu, a nie na uczelni.

    pozdr,
    AP

    Użytkownik Joy <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a26okq$ppn$...@n...tpi.pl...