PracaGrupypl.praca.dyskusjeESKK › Re: ESKK
  • Data: 2002-01-18 15:38:54
    Temat: Re: ESKK
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście w pełni się z Tobą zgadzam. Ja również na uczelni nauczyłem
    się
    > niewiele, a wszystko opanowuje we własnym zakrasie w domu.
    > Jednak to nie to samo co kurs ESKK, taki kurs nic nie oferuje co wykracza
    po
    > za umiejętności sekretarki.

    Dokladnie. Kiedys widzialem w ofercie ESKK kurs Taga (dla tych co nie wiedza
    to taki polski przedpotopowy edytor tekstow z dos'a wzorowany chyba na
    jeszcze
    bardziej przedpotopowym chiwriter'ze) rozlozony na ogromna ilosc lekcji
    (chyba
    to bylo 8 m-cy i 16 lekcji czy nawet wiecej). Naprawde podziwialem
    tego kto ulozyl ten program za sposob w jaki rozlozyl tak niewielka ilosc
    materialu
    na tyle godzin. Pamietam ze mielismy to samo w szkole sredniej na 4 lekcjach
    wraz z zaliczeniem. I kazdy go opanowal. Po tym dla mnie ESKK to
    naciagacze...

    m.