PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    From: "Laris" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Date: Sat, 26 Aug 2006 23:34:09 +0200

    Użytkownik "delon" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:44f0b034$0$22594$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Nawet na grupie pl.praca.oferowana nikt nie podaje ile bada placic? Bardzo
    > rzadko podaja tez w prasie.A na rozmowach to jeszcze pytaja ile chce
    > zarabiac? W UK na odwrot-rzadko kiedy nie podaja. CZy nie czas
    > ucywilizowac
    > te zwyczaje?

    Jestem za. Ostatnio skladalem papiery do pewnej firmy. Po paru dniach
    zadzwonila babka, ze chce sie spotkac. Szczegolow nie chciala zdradzac, wiec
    sie nie dopytywalem. Na rozmowie wszystko mialo sie okazac. Bylem,
    porozmawialem i jakie bylo moje zdziwienie, gdy Pani podziekowala za rozmowe
    i ........... powiedziala, ze dalsze szczegoly na kolejnej rozmowie (jak
    zadzwoni). Jak nie zadzwoni do piatku, to mozna uznac sprawe za zamknieta.
    Zero informacji o wynagrodzeniach, premiach. Przejechalem 30 km w jedna
    strone i tak na prawde nawet nie wiedzialem, czy to stanowisko mi odpowiada
    (finansowo). Na szczescie Pani wiecej nie zadzwonila. Szlag by mnie trafil,
    gdybym przyjechal jeszcze raz, przeszedl wszystkie etapy rekrutacji, a na
    koncu sie dowiedzial ze placa 800 zl na reke.

    Laris