PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie moge znalezc pracy? :( › Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
  • Data: 2004-01-25 20:19:35
    Temat: Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    Od: "Kilof" <k...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@g...pl> wrote in message
    news:3918105l5navv1sqauqbl27m89tmm002n1@4ax.com...

    > Pracy szukam od półtora miesiąca, w tym czasie miałem
    > trzy poważne rozmowy - mniej poważnych nie liczę, w
    > dwóch przypadkach dano mi do zrozumienia, że nie ta płeć,

    Ja szukałem 4 miesiące.
    Rozmów poważnych odbyłem ok. 10.
    W końcu znalazłem to co chciałem znaleźć, a nie to co
    mi życie oferowało ;-)

    Mało kto otrzymuje pracę po odbyciu zaledwie 3 poważnych
    rozmów. Składaj podania i odwiedzaj pracodawców - nie ma siły
    kto szuka pracy ten na pewno ją znajdzie. Głowa do góry !
    Znasz języki, przepisy - masz naprawdę niezłe kwalifikacje !

    Pozdrawiam,
    Kilof