PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska › Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    From: "Koziorozec" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Date: Thu, 6 Oct 2005 01:32:25 +0200

    Użytkownik "Beata" napisał w wiadomości

    > Widzę, ze wywołałam małe wyładowania atmosferyczne
    > swoim wpisem ( bo raczej nie można nazwać tego burzą ).

    No to jeszcze trochę więcej wyładowań - i na pewno będzie...
    ;))

    Czy organizowaliście już szkolenia (niekoniecznie dla kobiet)
    z podanego zakresu materiału?
    Proszę o podanie statystyk: ile osób podjęło zatrudnienie
    (najlepiej związane z tematyką kursu)/założyło działalność
    w stosunku do liczby osób uczestniczących?

    O jakich to 'specjalistach' jest mowa? Może, skoro są takimi
    specjalistami, to należałoby podać ich nazwiska?

    Jak zamierzacie promować osoby z Waszego kursu?
    A może Wy robicie kurs, a dalej to niech się już sami
    zainteresowani martwią?

    Czy gwarantujecie osobom szkolonych kawę i herbatę,
    ewentualnie - jeśli będzie dojazd do ośrodka szkolącego
    w innym mieście - obiad?

    Jakie badania przeprowadziliście - jakie jest zapotrzebowanie
    na osoby po takim szkoleniu - w Waszym regionie?
    Tylko proszę nie podawać, że w większości serwisów
    szukani są graficy, webmasterzy itp. :D

    [OT]
    Zaczyna mnie irytować, że tak dużo pieniędzy idzie na marne.
    Osobiście uważam, że można by te pieniądze przeznaczyć
    na zatrudnienie na prace interwencyjne, z rozszerzeniem
    na osoby pomiędzy 25 a 50 rokiem życia.
    Nie wiem, czy wszyscy wiedzą, że teraz na takie zatrudnienie
    na zasadach prac interwencyjnych mogą liczyć tylko osoby
    do 25 roku życia i osoby po 50 roku życia.
    Nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale skoro i tak nie ma
    ofert pracy, to może chociaż część pracodawców zatrudniłaby
    osoby na tej zasadzie.

    --
    Koziorozec