PracaGrupypl.praca.dyskusje[DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk › Re: [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk
  • Data: 2005-11-17 07:21:24
    Temat: Re: [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Nov 2005 10:18:09 +0100, na pl.praca.dyskusje, czarny napisał(a):

    > Firmy, które nie maja swiadomosci czym jest w ogole informatyka w
    > przedsiebiorstwie, sprowadzają ja wlasnie do poziomu "cieciowania"
    > i tak też płacą.
    > Natomiast firmy, ktore klada nacisk na it w firmie, nie szukaja ludzi od
    > wszystkiego, tylko ludzi o waskich specjalizacjach. I z reguły płacą za
    > wiedzę o wiele więcej.

    No owszem, zazwyczaj jest tak, ze ci wyspecjalizowani zarabiaja wiecej. Ale
    kurde, nie popadajmy w jakies paranoje, ze helpdeskowcy to jakies
    informatyczne "sprzataczki".
    To ze w kraju mamy delikalnie mowiac bajzel i bez wyraznych atutow trudno
    zarabiac duzo, to nie znaczy zaraz ze nie jest to mozliwe...

    W ogole obserwuje wokolo wsrod znajomych i nawet w usenecie, ze tacy
    helpdeskowcy to nikomu niepotrzebni juz, a sam tygodniowo dostaje pare
    telefonow od przyjaciol, ze cos tam sie z komputerem zrobilo :P

    Helpdesk jest IMO troche niedoceniany. Ludzie mysla ze znaja sie na
    komputerach, a nie znaja sie prawie wcale, i potem jak juz sie maszyna
    opcha roznym syfem, to chca kupowac nowa, bo ta "juz za wolna jest"...

    Uff, robie OT. Wiec tylko prosze, nie bierzmy tego helpdesku tak po
    macoszemu!

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl