PracaGrupypl.praca.dyskusje[DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk › Re: [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk
  • Data: 2005-11-17 13:07:40
    Temat: Re: [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jimbo wrote:
    > Ile może zarobić taki informatyk w Warszawie.
    > Obowiązki:
    > - konfiguracja, konserwacja itp. stacji roboczych i sprzętu biurowego,
    > - helpdesk dla ok. 30-40 osób
    > - zarządzenie siecią opartą na Windows
    >
    > Praca w firmie branży medialnej (czasopisma).
    > Dotychczasowy staż pracy ok. 6-7 lat w dziale IT średniej firmy
    > produkcyjnej. Wykształcenie średnie.

    W mnie w firmie sprzetowiec ma okolo 3,700 brutto, wyksztalcenie wyzsze. Co
    robi? Helpdesk dla firm zewnetrznych, wiec dochodza wyjazdy, skrecanie
    komputerow, ich naprawy, instalowanie tego i owego, pomoc przez telefon,
    e-mail, golabiami pocztowymi, telepatycznie (czytanie w myslach uzytkownika
    rowniez).