PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto uczyć się Delphi? › Re: Czy warto uczyć się Delphi?
    From: "EKO" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto uczyć się Delphi?
    Date: Wed, 12 Feb 2003 10:57:41 +0100
    Sender: d...@o...pl@kwark.quantum.pl

    > Jest tyle języków programowania, wydaje się, że najprostszym w opanowaniu
    jest
    > Delphi, lecz czy wystarcza jego znajomość, aby zająć się np. pisaniem
    aplikacji
    > bazodanowych. Czy Delphi jest popularne jako język programowania w firmach
    > zajmujących się tymi typami aplikacji?

    Delphi jest dośc rozpowszechnione w POslce, troche gorzej z tym na
    Zachodzie, bo tam stawiają na Microsoft.
    Jest to potężna maszynka, można w nim praktycznie wszystko zrobić, aplikacje
    bazodanowe jak najbardziej. generuje bardzo szybko dizałajace programy i na
    pewno bedzie sie jeszcze rowijać.
    Ja jako człowiek wychowany na Pascalu bez problemów przesiadełem się na
    Delphi. Generalnie polecam

    Pozdrawiam

    Darek Mysliwiec