PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda, że można na bezrobociu dorobic 400zł nie tracąc zasiłku? › Re: Czy to prawda, że można na bezrobociu dorobic 400zł nie tracąc zasiłku?
  • Data: 2003-09-10 11:48:19
    Temat: Re: Czy to prawda, że można na bezrobociu dorobic 400zł nie tracąc zasiłku?
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Judyta" w wiadomości news:bjmohf$7od$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > Chciałabym sie uprzejmie dowiedzieć jeżeli ktoś wie i może
    > mi pomóc, czy można na bezrobociu dorobić 400 zł nie tracąc
    > statusu bezrobotnego, czyli zasiłku, ubezpieczenia ?

    Tylko na czarno. Jesli podpisujesz jakas umowe (chocby tylko zlecenie)
    musisz sie na czas jej trwania wyrejestrowac. O ile sie nie myle w
    przypadku umowy zlecenia itp. (a moze wogole umow) to zasilek zostaje
    zawieszony. Po wygasnieciu umowy i ponownej rejestracji otrzymuje sie
    dalsza czesc przyslugujacego zasilku. Dla pewnosci jednak dowiedziec sie
    bezposrednio w PUP.

    > Czy należy to zgosić do PUP także, czy nie zgłaszac

    Ja bym zglosil ;-) No chyba, ze to umowa o prace wtedy chyba zglasza
    pracodawca.

    pozdrawiam
    --
    Greg