PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy oni naprawdę szukają pracowników? › Re: Czy oni naprawdę szukają pracowników?
    From: "Piotr S." <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy oni naprawdę szukają pracowników?
    Date: Fri, 04 Dec 2009 16:52:01 +0100

    yamma pisze:
    > Witam!
    > Jest sobie ogłoszenie o pracę. Stwierdzam, że toczka w toczkę spełniam
    > warunki określone w ogłoszeniu, więc wysyłam swoje CV. Czekam dzień,
    > dwa, tydzień - żadnego odzewu. Myślę sobie, no cóż, pewnie znaleźli
    > lepszego ode mnie. Bywa. Nie ma co płakać. Jakież jest moje zdziwienie,
    > gdy po 2 tygodniach znowu pojawia się identyczne ogłoszenie z tej samej
    > firmy. Po następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę
    > szuka pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani
    > sposób na reklamę?
> [...]

    Może to tez być monitorowanie rynku. Ilość zgłoszonych i spełniajacych
    wymagania ofert ma wplyw na zarzadzanie aktualnie zatrudnionymi osobami
    na danym stanowisku. Im wiecej ofert tym latwiej znalezc zastepstwo w
    razie czego. Wyobraz sobie sytuacje, ze pracownik chce odejsc ze wzgledu
    na (wg. niego) niskie wynagrodzenie pomimo ze wg.Ciebie jest ono
    rynkowe. Jesli nikt na to ogloszenie nie odpowie to czy pozwolisz mu
    odejsc czy dasz podwyzke ?

    pzdr.
    Piotr