PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest potwierdzanie zatrudnienia przez pracodawcę w leg.ubezp? › Re: Czy jest potwierdzanie zatrudnienia przez pracodawcę w leg.ubezp?
  • Data: 2003-01-26 11:23:13
    Temat: Re: Czy jest potwierdzanie zatrudnienia przez pracodawcę w leg.ubezp?
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest potwierdzanie zatrudnienia przez pracodawcę w legitymacji
    > ubezpieczeniowej?
    > Mój Urząd Pracy rząda tego od osób chcących się zarejestrować jako
    > bezrobotni.

    teraz tego sie nie praktukuje

    > A ostatnio jak byłem w UP to pracownik mi powiedział żebym mu przyniósł
    > ksero świadectw pracy.
    > Czy miał prawo?

    nie, nie, jeszcze raz NIE!
    masz pzredstawic dokumenty potwierdzajace okresy zaliczane do zasilku i
    stazu pracy
    jak UP chce to niech sam xeruje, powiedzieli tak zapewne ze wzgledu na brak
    kasy,
    ale Ciebie to nie obchodzi
    jak nie zarejestruja Cie z tego powodu to idz do kierownika lub mawet
    starosty, bo jemu podlega UP

    Jean