PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? › Re: Czy informatyk to gatunek ginący?
    From: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący?
    Date: Wed, 9 Apr 2003 20:01:56 +0200

    "bubu" <j...@i...pl> wrote in message
    news:b71mml$r25$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To widać Tomku , że masz pracę i dobre samopoczucie .
    > Tylko nie masz już kontaktu z realnym światem . Tylko
    > siedzisz przed komputerem i śpisz . Czasami fizjologia
    > zmusi cię do papu , siusiu i kaku . Czy ty żyjesz ????

    Jejku, jak to wszystko widać po kilku zdaniach, które napisałem. Tak czy
    owak czuję się przywołany do porządku - teraz grzecznie i bez cienia ironii
    proszę o wyłożenie mi w prostych słowach myśli zawartych w poście Marka. Bo
    najwidoczniej nie zrozumiałem i troszkę wykpiłem.

    Aha, przed znakami interpunkcyjnymi kończącymi zdanie nie stawiamy spacji.

    > Co , nikt ci tego jeszcze nie powiedział ????????????

    Jak miał mi powiedzieć, skoro nie mam kontaktu z realnym światem?

    Tomek Z.
    student, aż się boję powiedzieć czego