PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek › Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich
    stawek
    Date: Tue, 19 Sep 2006 13:35:55 +0200

    grom@x wrote:

    > jak to co???
    > negocjacje :) cenę podałeś, pracodawca podał inną, gdzieś po drodze się
    > dogadacie i można jeszcze inne przywileje po drodze ugrać (np. prywatne
    > wykorzystanie telefonu służbowego, urlop na żadanie np. w związku ze
    > szkoleniami, same szkolenia itd itp)

    Zaraz zaraz, jakie ugrac "prywatne wykorzystanie telefonu służbowego" -
    jesli musze miec telefon sluzbowy to od razu prosze o podwyzke, nie
    dosc, ze jestem bardziej dyspozycyjny, to musze uwazac by go nie
    zgubic/zepsuc ect. Dodatkowo, jesli ktos podal kwote, to przed
    zaproszeniem na rozmowe nalezaloby sie spytac, czy bylby ktos gotowy do
    pracy za nizsze wynagrodzenie w zamian - i tu jakas propozycja. Ale to
    nalezy zrobic przed rozmowa a nie po rozmowie. Tak ktos traci czas
    niepotrzebnie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl