PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobić by pracowali i nie chcieli pieniędzy? › Re: Co zrobić by pracowali i nie chcieli pieniędzy?
  • Data: 2007-01-09 21:48:00
    Temat: Re: Co zrobić by pracowali i nie chcieli pieniędzy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eo10r5$d02$1@inews.gazeta.pl Zirhan <z...@g...pl>
    pisze:

    > Jak sądzę min. 90% społeczeństwa nie dysponuje tak błyskotliwym umysłem
    > jak twój
    Tu sobie z oczywistych przyczyn daruję komentarz.

    >i właśnie do nich jest skierowany ten tekst. Aby wiedzieli
    > kiedy są wpuszczani w maliny.
    Czyżbyś 90% społeczeństwa uważał za dających sie wpuszczać w maliny durniów?
    To mi się wydaje przesadą, durniów jest dużo, fakt, ale chyba nie aż tyle?

    > Ponadto wiele osób co roku podejmuje
    > pracę po raz pierwszy i nie ma żadnego doświadczenia. Im ten tekst
    > także będzie pomocny.
    Może tak, może nie. Sprawdziłeś? Zasięgnąłeś jakiejś reprezentatywnej
    opinii, przeprowadziłeś jakieś badania?
    Osobiście sądzę, że te szczypiory wcale nie są takie zielone. Oni w
    większości wiedzą w co wchodzą, godzą się na to i akceptują to. Umieją się w
    tym odnaleźć.
    (jak pisałem tu: news:eo0t8b$838$1@news.dialog.net.pl).

    Wyścigi szczurów istnieją i będą istniały tak długo, jak długo będą istnieć
    szczury chcące się ścigać, a ich właścicielom będzie się to opłacać. Prawo
    ma tu bardzo ograniczoną efektywność.

    > Myślę, że wyjaśniłem nieco twój dylemat - "Po co?"
    Nie miałem dylematu. Po prostu byłem ciekaw. Chyba mi minęło.

    > Konkluzje zaś każdy będzie musiał sam sobie wysnuć.
    To właśnie uważam za poważny brak tej publikacji. Zazwyczaj autor choćby
    sugeruje o co mu chodzi. No, ale może to zamierzona konwencja.

    Jotte