PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwalic sie? › Re: Chwalic sie?
  • Data: 2005-03-23 22:38:57
    Temat: Re: Chwalic sie?
    Od: "cichy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem lepszy jest ten koło 30-tki. No, chyba, że zależy ci na jak
    > najniższym wydatku a nie jak najwyższej jakości.

    Wiek o ktorym rozmawiamy jest to wiek w ktorym przy w miare 'normalnym'
    rozwoju kariery aplikuje sie o stanowiska ktore w tytule maja 'senior' badz
    zadnego przedrostka (w sensie 'zwykly' programista). Natomiast jak rozumiem
    rozmawiamy o stanowiskach ktore w nazwie zapewne beda mialy czlon
    'mlodszy/junior'. Czy nie zastanowiloby Cie dlaczego facet aplikuje o takie
    niskie stanowisko? Oczywiscie nie mozna generalizowac - rozne sa koleje
    losu - ale gdybym to ja prowadzil rekrutacje to moim pierwszym pytaniem do
    takiego kandydata byloby 'Czemu aplikuje Pan o stanowisko nie odpowiadajace
    Pana doswiadczeniu?'
    Ponadto wydaje mi sie ze taki swiezo upieczony absolwent badz jeszcze
    student nie jest "zmanierowany" nawykami z poprzednich prac (benefity,
    premie etc.) a swoim zapalem i checia wykazania moze przebic Pana z
    doswiadczeniem.... ale tak jak zaznaczylem nie mozna uogolniac i kazdy
    przypadek trzeba rozpatrywac osobno. Mimo tego stawiam na
    studenta/absolwenta ;).

    --
    cichy