PracaGrupypl.praca.dyskusjeCena za strone www › Re: Cena za strone www
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cena za strone www
    Date: Thu, 7 Apr 2005 21:29:12 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Generalnie jest to moja pierwsza taka usluga dla kogos

    Rób ja uważasz, że ci się opłaci. To nie tylko cena robocizny!
    Znam osobę, co na pierwszym roku studiów (zresztą humanistycznych)
    robiła strony za darmo, czasem nawet dając drobną łapówkę-prezent za
    to. Osoba ta namówiła sporo drobniejszych firm na własną domenę i
    wykonanie strony, nawet załatwiając wszystkie formalności. Jedyne
    zastrzeżenie było takie, że na stronie była widoczna informacja, kto
    ją wykonał, z adresem www wykonawcy oraz firma, która stronę dostała w
    prezencie obiecała rekomendować (polecać) wykonawcę znajomym firmom.
    Dzisiaj - 3 rok studiów - ta osoba miesięcznie zarabia minimum 5tys.
    wykonując strony na zamówienie, nie przesadzając z przyjmowanymi
    zleceniami. Ma wystarczająco wiele zamówień bez dodatkowej reklamy.
    I olbrzymią bibliotekę własnych elementów, skryptów i szablonów,
    dzięki czemu wykonanie zlecenia jest realizowane sprawnie i szybko.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/