PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"? › Re: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
  • Data: 2005-03-20 02:56:32
    Temat: Re: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    Od: "Szacho" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pwil" napisał w wiadomości
    news:Xns961C7A1E556E9pwilatzpl@127.0.0.1..
    .

    > Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    > wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze
    > przeczytać opinię innych...

    Moim zdaniem dobrze powiedział, opierając się na swoich doświadczeniach
    mogę Ci powiedzieć że większość rzeczy i tak wyjdzie na rozmowie,

    wypisz umowy zlecenia zainsteresowania, cechy charakteru (które własnie,
    bedziesz mógł poprzeć swoimi dorywczymi zajęciami, jeśli zajdzie taka
    potrzeba)

    co więcej znając Ciebie troche z innej grupy :) na pewno dasz sobię radę
    POWODZENIA

    --
    szacho