PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
  • Data: 2003-10-10 19:10:16
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Parasite" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:bm5lkj$i2c$1@inews.gazeta.pl...

    > a skad masz dane ile procent ludzi uzywa worda i ile procent innych
    edytorow
    > ???
    > ;-)

    chyba nie doczytales do konca pierwszej wersji mojego CV ;-) - czytam
    Computerworld.
    http://www.computerworld.pl/news/59866/1.html
    jesli jeszcze nie czytasz tej gazetki, to bardzo polecam - pozwoli Ci nie
    zadawac tak wielu pytan ;-)
    pozdrawiam
    mariusz
    ps: tak, tak wiem, ze posiadania systemu nie oznacza, ze sie korzysta z
    siostrzanego pakietu office...