PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • Data: 2003-03-22 15:03:17
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: "apple" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a) w wiadomości: ...

    >Sorki, ale w ogłoszeniu nie ma, co ma być w CV (a przynajmniej nie
    >widziałem takiego, gdzie byłoby powiedziane, że ma być "Imię,
    >nazwisko, ukończona szkoła średnia, uczelnia itd i NIC WIĘCEJ"
    >Za to zamieszczenie zdjęcia świadczy o znajomości psychologii - lepiej
    >Ci sie rozmawia z obcą osobą przez telefon, czy twarzą w twarz?

    Chodzio to , że należy załączać zdjęcie, wtedy gdy jest o to prośba w
    ogłoszeniu.

    Wiele osób na tej grupie burzy się i pisze, że porządni pracowawcy powinni
    dokładnie studiować cv i kierować się wyłącznie jego zawartością
    merytoryczną. Być może tak POWINNO być. Ale rzeczywistość jest taka, że cv
    oceniane jest najpierw pod kątem formalnym i dopiero wtedy, gdy przebrnie
    przez tą selekcję, jest dalej analizowane. Myślisz, że miałbyś szanse,
    gdybyś napisał rewelacyjną - treściowo - aplikację w stylu "Urodziłem
    się..."?

    Pozdrawiam
    apple