PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdminstracja DB2 › Re: Adminstracja DB2
  • Data: 2002-03-02 15:48:29
    Temat: Re: Adminstracja DB2
    Od: "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nastepujace pytanie: jakie szanse na znalezienie dobrej pracy w Polsce
    > lub Niemczech ma adminstrator bazy DB2 na platformie OS/390, kilkuletnie
    > doswiadczenie na b.duzej instalacji, ukonczone szkolenia IBM(+certyfikat)?
    > I na jakiego rzedu pensje moglby liczyc? Pytanie jest o tyle zasadne ze
    mam
    > mozliwosc rozwiniecia sie w w/w kierunku ale nie wiem czy bedzie to
    > oplacalne.
    > O ile sie orientuje platforma mainframe nie jest zbyt rozpowszechniona w
    > naszym kraju?

    Ja bym powiedzial ze masz duze szanse - moze ofert pracy nie bedzie mnustwo
    ale jak raz trafisz to pozadnie - duze firmy najczesciej uzywajace
    komputerow mainframe uzywaja OS/390 albo AS/400
    ostatnio bylo nawet ogloszenie samego IBM ze szuka ludzi na OS/390 z
    certyfikatami i umiejetnosciami ;)

    w niemczech tym bardziej szanse sa duze!