PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-22 10:17:10
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "mihau" <m...@g...com> napisał

    > Najwyraźniej pracowałem głównie w nienormalnych zakładach.

    Najwyraźniej :)

    > Normalnie, jak cywilizowani ludzie. Rozliczenia z pracownikami i
    > klientami za pomocą przelewów.

    Za przesyłki za pobraniem też płaciliście za pomocą przelewu?
    Sekretarka kupowała znaczki na poczcie płacąc kartą czy przelewem?
    Pracownik oddawał 8 zł zaliczki wpłacając je na konto pracodawcy?
    Faktycznie - chyba trochę nienormalny zakład :)

    > Upoważnieni pracownicy, odpowiedzialni za zakupy, mają kartę kredytową
    > specjalnie na takie potrzeby.

    I_wszędzie_i_zawsze_tą kartą zapłacą?
    Pomyśl chwilę.

    > Zaliczki na delegację w gotówce? Chyba bym śmiechem zabił, gdyby ktoś
    > zaproponował jechać w delegację z plikiem banknotów w kieszeni.

    A co w tym jest śmiesznego, bo nie bardzo rozumiem? Nie nosisz przy sobie
    pieniędzy? Wszędzie płacisz kartą i przelewem? Powiedz, gdzie mieszkasz, bo
    marzę o takim miejscu.
    BTW - nie każda delegacja to koszt kilku tysięcy złotych. Czasem bierze się
    symboliczną "stówę" na paliwo i dietę. Zanim przelew dotrze do pracownika,
    to ten już wraca z wyjazdu, a zapłacić nie ma czym, bo np. brak mu środków
    na prywatnym koncie. Albo ... nie ma konta :)

    > Taki, że w wielu firmach nie prowadzi się już kasy gotówkowej.

    W_ niektórych_się nie prowadzi.

    > Obudź się, mamy XXI wiek i mieszkamy w Europie!

    ROTFL.
    A co ma XXI wiek i Europa do rozliczeń gotówkowych w firmie?
    Chyba coś Ci się pomerdało.