PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-22 09:49:06
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Liwiusz, ale mówisz o Chińskiej Republice Ludowej (Mao) czy o Republice
    > Chińskiej (Chiang Kaj-shek, czyli popularny Tajwan)? :)

    Herald, nie wiem jak jest na Tajwanie, ale w ChRL to - z tego co
    czytałem - jest więcej wolności gospodarczej niż w Europie. Zresztą to
    widać po rozwoju tego kraju i po ilości ludzi, którzy się bogacą z
    pokolenia na pokolenie. Mity o Chińczyku pracującym za miskę ryżu to
    jakieś stare bajki sprzed 30 lat.

    I to wszystko możliwe pod rządami partii komunistycznej, bez wolności
    słowa i wolnego internetu. Czyli też podobnie jak w Europie - socjaliści
    górą, za negowanie ilości ofiar holokaustu idzie się do więzienia, a za
    ściąganie filmów z internetu we Francji blokują dostęp. Czyli pod tym
    względem gonimy Chiny. Szkoda że i nie pod względem rozwoju gospodarczego.

    --
    Liwiusz