PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ?? › Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Date: Thu, 3 Jul 2003 10:30:39 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@62.233.230.114

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    news:slrnbg7js3.qi.yacoob@magi.nerv.pl...
    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching Kania write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of czw, 03 lip 2003 at 05:57 GMT

    > Tak z czystej ciekawości, bez cienia złośliwości - czy pod tym ładnym
    terminem
    > kryje się tylko php+mysql czy też coś więcej? Pytam bom ciekaw - jeżeli
    nie
    > chcesz odpowiadać publicznie może być na priva.

    PHP i MySQL to podstawa. Poza tym: Perl, C/C++ (co prawda w internecie na
    niewiele sie zdaje - a przynajmniej niewielu klientow chce cos w C, ale
    ogolna umiejetnosc programowania i rozwiazywania problemow programistycznych
    jest nieoceniona :) ), PostgreSQL, Interbase. Dodatkowo Visual Basic MS SQL,
    ale do tej pory pisalam pod tym tylkom proste aplikacje klienckie pod Winde.

    Praktyczna i teoretyczna umiejetnosc tworzenia optymalnych, relacyjnych baz
    danych.

    Pisze na najwyzszym poziomie raportowania bledow, moje skrypty w PHP
    dzialaja przy kazdym poziomie raportowania, nie wyrzucajac warningow.

    Hmmm... no i kilkuletnie doswiadczenie, kilka sporych wortali na koncie,
    staz w portalu internetowym...

    Troche tego jest. :))

    Jedyny mankament, to to, ze jestem kobieta i troche czasu mija, zanim
    pracodawca dojdzie do wniosku, ze nie jestem gorsza niz mezczyzni. A moze i
    lepsza :)

    Kania