PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ?? › Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Date: Wed, 02 Jul 2003 23:17:14 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.10

    Stało się to Wed, 2 Jul 2003 19:58:55 +0000 (UTC), gdy "Maciej Żywno"
    <m...@N...gazeta.pl> napisał:

    >o nie :)
    >tak naprawde nie wyobrazam sobie pracy za trzy,cztery lata za pensje ponizej
    >powiedzmy 6-7 tysiecy, i nie traktuje tej kwoty absolutnie jako docelowej -
    >wiec chyba problem jest wrecz przeciwny :)

    Ale ja nie mówiłem, że 1000 zł to niska samoocena, tylko o tym, że
    schodzenie bez powodu z 1500 do 1000 o czymś takim musi świadczyć.

    A w sytuacji negocjacji płacowych, jeśli FX dostanie takie ustępstwo "za
    nic" (bo wskutek nieujawnionej sztuczki), to co mu przeszkodzi w zejściu
    jeszcze niżej?

    >w moim przypadku "problem" polegal na tym, ze jest to praca na razie na
    >wakacje(jestem na ostatnim roku), zerko doswiadczenia jak na razie
    >zawodowego, no i swiadomosc ze w tej pracy prawdopodobnie, nie bede sie do
    >konca zajmowal tym czym planuje sie zajmowac (jesli Bog da), nie beda to
    >jakies wypasy, ale tez trudno zebym oczekiwal ze pracodawca powierzy mi od
    >razu cos powaznego - moze sie myle
    >mam zamiar zdobyc troche doswiadczenia, moze nie samego programisycznego,
    >ale ogolnego, poznac smak pracy, pracy w zespole itd

    No i podejście bardzo prawidłowe. Doświadczenie i ew. znajomości mogą
    okazać się bezcenne. Sam zresztą będę miał we wrześniu praktyki za
    zbliżone pieniądze i wierzę, że mi się opłacą.

    pzdr
    Robert