PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ?? › Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    From: "Maciej Żywno" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Date: Wed, 2 Jul 2003 19:58:55 +0000 (UTC)

    > Wniosek? Niską samoocenę mają.

    o nie :)
    tak naprawde nie wyobrazam sobie pracy za trzy,cztery lata za pensje ponizej
    powiedzmy 6-7 tysiecy, i nie traktuje tej kwoty absolutnie jako docelowej -
    wiec chyba problem jest wrecz przeciwny :)

    w moim przypadku "problem" polegal na tym, ze jest to praca na razie na
    wakacje(jestem na ostatnim roku), zerko doswiadczenia jak na razie
    zawodowego, no i swiadomosc ze w tej pracy prawdopodobnie, nie bede sie do
    konca zajmowal tym czym planuje sie zajmowac (jesli Bog da), nie beda to
    jakies wypasy, ale tez trudno zebym oczekiwal ze pracodawca powierzy mi od
    razu cos powaznego - moze sie myle
    mam zamiar zdobyc troche doswiadczenia, moze nie samego programisycznego,
    ale ogolnego, poznac smak pracy, pracy w zespole itd

    pozdrawiam