PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o prawa autorskie.

  • 1. Data: 2004-07-26 18:15:57
    Temat: Pytanie o prawa autorskie.
    Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

    Jeżeli podpisuję umowę z wydawnictwem i oni oferują konkretną kwotę za
    napisanie czegoś, a nic tam nie ma o premii jeżeli np. dobrze się sprzeda
    lub ew. będzie nowy nakład to jest normalne? Mam wrażenie, że coś takiego
    powinno być.

    pozdrowienia
    Kasia

  • 2. Data: 2004-07-26 18:35:56
    Temat: Re: Pytanie o prawa autorskie.
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    KasiaKC wrote:

> [...]
    > lub ew. będzie nowy nakład to jest normalne? Mam wrażenie, że coś takiego

    jezeli masz takie wrazenie to popros o stosowne punkty w umowie -
    inaczej dostajesz tyle ile dostajesz i wydawnictwo zapomina o tobie

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl