PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pyatnko z innej beczki moze wiecie.....

  • 1. Data: 2003-04-11 10:16:37
    Temat: Pyatnko z innej beczki moze wiecie.....
    Od: Daniel Piłat <d...@c...pl>

    Wie ktoś czy weszła ustawa o tym że nie można wysyłąć komuś na jego
    e-maila, reklamy ofert bez jego zgody ????
    Czy ktoś ma link lub odniesienie gdzie mozna o tym poczytać????
    Bardzo proszę o pomoc i przepraszam z kłopot.

    Daniel

  • 2. Data: 2003-04-11 10:40:17
    Temat: Re: Pyatnko z innej beczki moze wiecie.....
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    W związku z wprowadzeniem zmian w ustawie z dnia 26.08.2002 o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną, konieczne jest otrzymanie od Państwa zgody, na
    otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową.

  • 3. Data: 2003-04-11 12:06:49
    Od: Daniel Piłat <d...@c...pl>

    In article <b76688$5i1$1@nemesis.news.tpi.pl>, c...@s...pl
    says...
> [...]
    > usług drogą elektroniczną, konieczne jest otrzymanie od Państwa zgody, na
    > otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową.

    Dziekuje za informacje, jezeli moge prosić to prosze mi powiedzieć
    czy w rozumieniu ustawy jezeli wysyłam do firm e-maila z moimi ofertami
    to jest to zabronione??? Jezeli muszę posiadac ich zgode czy muszę
    wcześniej wysłąc maila z pytaniem o zgode??? Jeżeli mógli by mi PAństwo
    podpowiedziec?

    Daniel

  • 4. Data: 2003-04-11 12:14:17
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Mam ten sam problem ale wygląda na to ze nawet prośba o zgodę przesłana
    drogą elektroniczną jest naruszeniem tej ustawy. Ustawa jest dość nowa. Nie
    potrafię pomóc
    Ale moze ktoś madrzejszy coś podpowie jeszcze

  • 5. Data: 2003-04-11 17:28:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 11 Apr 2003 10:16:37 GMT, Daniel Piłat
    <d...@c...pl> zakodował:

    >Bardzo proszę o pomoc i przepraszam z kłopot.

    Poszukaj w archiwum pl.soc.prawo - link w sygnaturce. Temat dosyć
    popularny.

    Co to ma wspólnego z dyskusjami o pracy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-04-11 20:23:40
    Temat: Odp: Pyatnko z innej beczki moze wiecie.....
    Od: "Maciek Koziarski" <k...@p...onet.pl>

    O świadczeniu usług drogą elektorniczą mówi Dz.U.02.144.1204 (link np. http:
    file://bap-student.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=
    je
    dnostka&akt=nr16979921&ver=-1&jedn=-1 )

    Artykuł 10 ww. ustawy mówi, że:
    "Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do
    oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w
    szczególności poczty elektronicznej."

    Ponadto jest kilka innych ciekawych artykułów w tej ustawie.

    Pozdrawiam

    Maciek Koziarski

  • 7. Data: 2003-04-13 10:29:19
    Od: s...@p...onet.pl

    > Wie ktoœ czy weszła ustawa o tym że nie można wysyłšć komuœ na jego
    > e-maila, reklamy ofert bez jego zgody ????
    > Czy ktoœ ma link lub odniesienie gdzie mozna o tym poczytać????
    > Bardzo proszę o pomoc i przepraszam z kłopot.
    >
    > Daniel
    Drogi Danielu z moich skromnych informacji wynika, że oferty, które do ciebie
    docierają są następstwem regulaminu jaki podpisałeś tworząc konto w onecie.
    Jeżeli sobie tego nie życzysz, skieruj się z tym problemem do biura obsługi
    klienta onet.pl

    Kto pyta nie błądzi a oni spewnością ci pomogą. Przynajmniej mi pomogli.

  • 8. Data: 2003-04-14 07:14:22
    Od: Daniel Piłat <d...@c...pl>

    In article <7...@n...onet.pl>, sylwia7876
    @poczta.onet.pl says...

> [...]
    > klienta onet.pl
    >
    > Kto pyta nie błądzi a oni spewnością ci pomogą. Przynajmniej mi pomogli.

    Dziekuje ale nie o to pytałem!!!:)
    Pytałem o to czy ja moge wysyłac klientom????
    D.P.