PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przez pośredników czy prosto do paszczy lwa.

  • 1. Data: 2005-09-12 19:51:51
    Temat: Przez pośredników czy prosto do paszczy lwa.
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Witam

    Chciałem się zapytać jak najlepiej aplikować do Siemensa we Wrocławiu.

    Możliwości są dwie:
    1. Aplikować bezpośrednio do Siemensa
    2. Przejść rozmowy i testy w jakiejś firmie rekrutacyjnej(np. Rinf), później
    ostatni etap w Siemensie.

    Teraz przejdę do sedna. Dowiedziałem się, że jest stosowana praktyka, że
    firmy pośredniczące zatrudniają pracownika za ustaloną z nim stawkę. Osoba
    ta pracuje dla Siemensa, ale dostaje wypłaty od firm pośredniczących i z
    nimi ma podpisaną umowę. Firmy te całkiem sporo na tym zyskują. Czy to
    prawda?

    Jeśli tak czy lepiej bezpośrednio szukać pracy w Siemensie i samemu
    negocjować pensję. Można wtedy zyskać zdecydowanie więcej.

    Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

    PS. Dodam, że jestem w środku procesu rekrutacyjnego, który podałem w
    punkcie drugim i nie wiem czy go kontynuować.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 2. Data: 2005-09-12 20:25:09
    Temat: Re: Przez pośredników czy prosto do paszczy lwa.
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Filip "Fatman" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>
    napisał w wiadomości news:3699251.lVZ16qtcOD@laptop...

> [...]
    > ta pracuje dla Siemensa, ale dostaje wypłaty od firm pośredniczących i z
    > nimi ma podpisaną umowę. Firmy te całkiem sporo na tym zyskują. Czy to

    Wszystko prawda.

    > Jeśli tak czy lepiej bezpośrednio szukać pracy w Siemensie i samemu
    > negocjować pensję. Można wtedy zyskać zdecydowanie więcej.

    Nikt ci nigdy nie zabroni wyslac swoich papierów bezpośrednio do Siemensa,
    ale Siemens może nie być zainteresowany i odesle cie do "pośrednika".

    > PS. Dodam, że jestem w środku procesu rekrutacyjnego, który podałem w
    > punkcie drugim i nie wiem czy go kontynuować.

    Chyba mylisz firme rekrutacyjna z agencja.
    Firma rekrutacyjna tylko szuka pracowników dla pracodawcy a agencja
    zatrudnia ich i wynajmuje innym firmom.
    Napisz z kim rzeczywiście rozmawiasz to może coś się poradzi.

    vertret

  • 3. Data: 2005-09-12 20:32:59
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 12 września 2005 22:25 szanowny(a) vertret
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Napisz z kim rzeczywiście rozmawiasz to może coś się poradzi.

    Rinf