PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja moderowania pl.praca.szukana

  • 21. Data: 2004-08-11 11:04:32
    Temat: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cfctpo$h53$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No cos w tym jest :)))))))))))))))))
    >
    > A czy nie jest demokratyczne glosowanie na jakis temat ?? Jesli sie
    > glosuje, tzn ze jakas demokracja jest. Podobno :))

    Demokracja doradcza (czy, jak wolisz: sondaż). Jest głosowanie, po czym
    decyzję podejmuje TS, _zazwyczaj_ (nie wiem, czy zawsze, chyba raz nie)
    przychylając się do wyniku głosowania. Ale wcale nie musi, i jest to jasno
    opisane w FAQ.

    Sigurd

  • 22. Data: 2004-08-11 11:05:36
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > w ten sposob, poprzez zalozenie moderowania na pps polacze interes
    > spoleczny z osobistym.
    a uzgodniłeś już z kimś zasady na jakich to miało by funkcjonować? czy
    balcerowicz musi odejść?

  • 23. Data: 2004-08-11 11:06:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Problem polega na tym, ze ktos ci naopowiadal glupot, ze Internet (w
    > ogolnosci) czy Usenet (w szczegolnosci ) ma cos wspolnego z demokracja, a
    Ty
    > w to uwierzyles...

    ehhh ludzie
    nie qumacie nawet szyderstwa ??

  • 24. Data: 2004-08-11 11:06:18
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 13:05:36 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

    > a uzgodniłeś już z kimś zasady na jakich to miało by funkcjonować? czy
    > balcerowicz musi odejść?

    Zasady uzgodnimy na grupie.
    Chcialbys byc moderatorem? :)
    Swietna sprawa to moderowanie. Moze w FAQ wpisac, ze posty powinny
    wychodzic wylacznie spod Opery?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 25. Data: 2004-08-11 11:10:55
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:51:42 +0200]:

    > Jesli uda sie to przeprowadzic, to mam nadzieje sie znalezc
    > w nielicznej grupie osob publikujacych ogloszenia zgodnie z
    > FAQ co ulatwi mi znalezienie pracy.

    Sadze ze nie jest Ci to potrzebne. Prezentujac sie tu jako
    pieniacz probujacy dyktowac innym co maja robic ze swoimi
    jakby nie patrzec zabawkami i forsujacy swoja opinie za
    pomoca bicia piany i w ostatecznosci produkowania durnych
    tekstow -- na pewno zacheciles juz cala mase pracodawcow
    do zatrudnienia Ciebie.

    W koncu nic tak nie ozywia firmy jak ktos taki jak Ty.

    Dla mnie koniec watku, chyba ze pojawia sie MERYTORYCZNE
    uwagi i propozycje.

    pzdr.
    Nahia

  • 26. Data: 2004-08-11 11:18:34
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Wiem, wiem - czytalem.
    > Potwierdza to hipokryzje moderatorw wypowiadajacych sie "uruchom
    > odpowiednia procedure i juz sprawa zmiany moderacji jest zalatwiona".

    eeeee? msg-id?

    Sigurd

  • 27. Data: 2004-08-11 11:19:51
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]

    Wiem, wiem - czytalem.
    Potwierdza to hipokryzje moderatorw wypowiadajacych sie "uruchom odpowiednia
    procedure i juz sprawa zmiany moderacji jest zalatwiona". Zdanie to wprost
    wskazuje na demokratyczne procedury. Panowie moderatorzy jednak znaja FAQ i
    uklad na polskim usenecie (chodzi o slynne "nie przewiduje sie zmian
    moderatorow p.p.o"), wiec wskazywanie na demokratyczne procedury jest
    hipokryzja w klaszycznym znaczeniu tego slowa (nie posadzam M i J o
    niewiedze i nieznajomosc realiow, a tylko to moglo by byc argumentem na ich
    korzysc). Pewnie pamietasz wybieranie Sejmu przed 89' z frekwencja 98% itp.
    Dlatego miedzy innymi pisze te wszystkie durne teksty tutaj. Moge pisac "M i
    J to hipokryci" ale wole inaczej. Kto lapie faze ten wie o co biega, a kto
    nie czuje tej fazy kaze mi zakladac alty. Nie zmienie tego.

    To tyle
    Tomek

  • 28. Data: 2004-08-11 11:22:47
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Dla mnie koniec watku, chyba ze pojawia sie MERYTORYCZNE
    > uwagi i propozycje.

    Merytoryczna propozycja: pogadajmy o zdaniach logicznych, tautologiach oraz
    indukcji zupelnej. Na podstawie twoich wypowiedzi zbudujmy problemy, ktore
    bedziemy rozwiazywac zgodnie z rachunkiem zdan oraz predykatow.
    Co ty na to ?

  • 29. Data: 2004-08-11 11:41:24
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl>

    > Po raz kolejny karzesz mi cos zakladac.
    Nie kaŻŻŻę. Proponuję.

    > Nie wiem skad ci sie to bierze, chyba z powodu, ze mylisz
    > moje wypowiedzi z wypowiedziami innych ludzi.
    Nie podobają Ci się zasady na ppo? Nie podobają się.
    Nie da ich się zmienić? No, można próbować, ale skoro
    założyłeś, że się nie da... To pewnie się nie będzie
    dało. No, to załóż inną grupę, na której będą obowiązywały
    INNE zasady. Twoje. Rozluźnione. Proste. Możesz nawet
    ją założyć jako moderowaną i być jedynym moderatorem.
    Przekonasz się, jaka to jest zajefajna fucha. Jest to
    przecież jakieś wyjście.

    > a co do alt.p.p.o. to wypowiedzialem sie swego czasu
    > o bezsensownosci takiej alternatywy.
    No więc o co Ci chodzi? Chcesz zmienić zasady na ppo -
    próbuj. Nie uda(ło) się - próbuj z appon. Nie uda się -
    oflaguj się i wyjdź na ulicę albo z okrzykiem "Allah
    Akbar" zdetonuj samochód-pułapkę przed domem TSa. Albo
    pogódź się z tym, co tak naprawdę jest w gruncie rzeczy
    słuszne.

    > Jesli uwazasz ze bije piane, to odpowiadajac na moj
    > post w sposob w jaki to robisz (kazesz mi cos zrobic,
    > uswiadamiasz mnie w czyms, co nie ma zwiazku ze sprawa)
    > pomagasz mi w tym biciu. Nie jest tak ?
    Nie jest tak. Proponuję Ci wyjście z sytuacji. Nie podoba
    Ci się na ppo - masz kilka możliwości. Sam wybierz to,
    co lepsze.

    Y (C)

  • 30. Data: 2004-08-11 12:10:48
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Swietna sprawa to moderowanie.
    to spróbuj to robić

    > Moze w FAQ wpisac, ze posty powinny
    > wychodzic wylacznie spod Opery?

    a może spod dobrze skonfigurowanego czytnika? ja od pewnego czasu na
    przykład używam knode i sobie chwalę

    BTW, nie jest istotne jakiegoczytnika używasz. Ważne, żeby mógł
    odczytać/wysłać posta prawidłowo