PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjektant a programista › Projektant a programista
  • Data: 2002-02-24 20:52:03
    Temat: Projektant a programista
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Piszesz albo z perspektywy studiow, albo jkiejsc duzej firmy
    typu Prokom,
    >gdzie sa role analityka/projektanta/programisty odzielone. W
    malaych firmach
    >z powodow finansowych jest sie jednoczesnie w kazdej z tych
    funkcji. Nie
    >stosuje sie zadnych metodologii w sposob uporzadkowany, za to
    rozmawia sie z
    >klintem caly czas. Teraz zreszta pracuje nie w malej firmie, a w
    calkiem
    >duzym portalu i wyglada to zreszta dosc podobnie.

    i myslisz, ze to dobrze?

    z moich obserwacji wynika, ze lepiej zrobic dobry projekt, bo
    pozniej implementacja idzie blyskawicznie, niz odwrotnie,
    najpierw implementowac, a potem mnostwo poprawiac, rowniez potem
    serwis jest duzo drozszy

    oczywiscie wszystko zalezy od projektu, jesli jest maly pewne
    elementy projektu mozna potraktowac dosc ogolnie

    na koniec mala zlota mysl - nie mam ogromnych doswiadczen, ale
    wydaje mi sie, ze niewielu informatykow na naprawde zylke do
    projektowania, jak sadzicie? czy ciezko znalezc na rynku pracy
    dobrego projektanta?