PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Pracownicy Sharpa: Zmuszano nas do urlopów"

  • 1. Data: 2007-02-03 14:57:30
    Temat: "Pracownicy Sharpa: Zmuszano nas do urlopów"
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    Załoga łysomickiej fabryki dowodzi, że dni wolne były nielegalne nie tylko
    dlatego, że zostały wymuszone, ale również dlatego, że część nowych
    pracowników nie ma jeszcze prawa do urlopu. Ci mieli go dostać na kredyt.
    Zdenerwowani robotnicy złożyli skargę do Państwowej Inspekcji Pracy. -
    Potwierdzam, że wpłynęło do nas zawiadomienie w tej sprawie - mówi Ryszard
    Jarzyna, kierownik toruńskiego inspektoratu PIP. - Kontrola w Sharpie jest
    w toku.

    43.html

    ludzie to naprawde mają problemy.... n/c.

  • 2. Data: 2007-02-03 19:48:41
    Temat: Re: "Pracownicy Sharpa: Zmuszano nas do urlopów"
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    MI napisał(a):
    > Załoga łysomickiej fabryki dowodzi, że dni wolne były nielegalne nie
    > tylko dlatego, że zostały wymuszone, ale również dlatego, że część
    >
    > ludzie to naprawde mają problemy.... n/c.

    Jak zarabiasz mniej niż stawka minimalna w Anglii, to wszystko
    może wkurzać.

    Stach

  • 3. Data: 2007-02-04 12:27:33
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    MI <m...@w...pel> napisał(a):
> [...]
    > - Kontrola w Sharpie jest w toku.
    43.html
    > ludzie to naprawde mają problemy.... n/c.

    ja Cie wysla na urlop jutro a nie wtedy gdy sobie zaplanujesz ywjazd z rodzina to tez
    Ci sie nie spodoba...

    Piotr Żebrowski