PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - zwolnienie??

  • 1. Data: 2006-04-03 17:06:58
    Temat: Praca - zwolnienie??
    Od: "Kameleon" <k...@p...fm>

    Witam

    Pracuje na Umowę - zlecenie, która dobiega końca 30 kwietnia, w umowie mam
    zaznaczone 2 tygodniowy okres wypowiedzenia tym samym chciałem się dowiedzieć
    czy pracodawca poinformuje mnie o wypowiedzeniu z uprzedzeniem czy poprostu
    umowa sie konczy i gdy nie otrzymam nowej to bedzie znaczyło pożegnanie??

  • 2. Data: 2006-04-04 06:19:57
    Temat: Re: Praca - zwolnienie??
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Użytkownik "Kameleon" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > poprostu
    > umowa sie konczy i gdy nie otrzymam nowej to bedzie znaczyło

    Dokładnie tak jest, data wygaśnięcia umowy, to data jej zakończenia. A 2
    tygodniowy okres wypowiedzenia jest po to, aby zakończyć taką umowę
    szybciej.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!