PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w tzw. Polsce

  • 11. Data: 2008-10-10 12:13:22
    Temat: Re: Praca w tzw. Polsce
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a98a0b35-74bc-4cc5-9c38-724bf7ef3271@a3g2000prm
    .googlegroups.com...
    On 9 Paź, 19:33, "bolek" <b...@n...pl> wrote:

    > Ale jednak wyjechałeś.....

    Wyjechałem, bo dostałem szansę zarobienia 3x więcej w ciekawym
    miejscu. Ale i tak traktuję to jako sytuację tymczasową i _z
    przyjemnością_ myślę o powrocie.

    =========
    Jak się nie uda.
    Zauważyłem, że wracają ci, którym się nie powiodło.

    bolek

  • 12. Data: 2008-10-10 17:37:23
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 10, 2:13 pm, "bolek" <b...@n...pl> wrote:

    > Jak się nie uda.
    > Zauważyłem, że wracają ci, którym się nie powiodło.

    Ja znam takich, którym się powiodło, ale wrócili bo wolą Polskę,
    polskich przyjaciół, pogodę i jedzenie. Jeszcze parę lat i wróci sporo
    innych, którzy zarobione za granicą pieniądze będą chcieli
    zainwestować w kraju.

    A mój plan jest prosty: powiedzie się czy nie - wracam.

    --
    mihau

  • 13. Data: 2008-10-11 07:28:08
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Benek" <benetto@[usunto]gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >

    > Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    > przyzwyczaić do skurw.stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    A myślisz, że czyja to wina?
    Poczytaj odpowiedzi jakie dostałeś - w większości napisane przez buraków,
    którzy siedzą w swoich małych miasteczkach. Niestety tak to jest, że
    jestesmy zakopleksionym, buraczanym narodem. Niestety lata komuny zrobiły
    swoje i teraz nawet młodzi wolą nie wyróżniac się z tłumu, bo takiej zawiści
    jak u nas to chyba nigdzie nie ma. Udało się komuś, to wiadomo, ze
    złodziej - innego wytłumaczenia Polak nie znajdzie.
    Jedno co mnie zdziwiło na początku, że tam sporo ludzi się uśmiecha, nawet
    jeżeli ich pracą jest sprzątanie ulicy.

    Ja zawsze jak wracam z Anglii, to mam porownanie na lotnisku - na Heathrow
    zawsze pracownicy uprzejmie - "prosze", "dziekuję", a u nas goście od
    sprawdzania paszportów nawet na zwykłe "dzień dobry" nie potrafią
    odpowiedzieć.

  • 14. Data: 2008-10-11 11:29:04
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 11 Paź, 09:28, "DarkoZZZ" <d...@o...eu> wrote:

    > Ja zawsze jak wracam z Anglii, to mam porownanie na lotnisku - na Heathrow
    > zawsze pracownicy uprzejmie - "prosze", "dziekuję",

    mówisz o tym lotnisku, gdzie kilkuset pasażerów 747 obsługuje jedna
    bramka obsadzona dwoma nierobami, co tylko potrafią powiedzieć
    "zdejmuj buty"? bo takie właśnie heathrow widziałem.

    --
    mihau

  • 15. Data: 2008-10-11 17:04:39
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    bramka obsadzona dwoma nierobami, co tylko potrafią powiedzieć
    "zdejmuj buty"? bo takie właśnie heathrow widziałem.

    W tym tygodniu były obsadzone 3 bramki - kolejka ok 2 minuty - chyba tyle
    można poczekać - dłużej czekałem na Okęciu na kontrolę paszportową po
    wyjściu z samolotu. A i butów nigdy na heathrow nie ściągałm, za to na
    okęciu parę razy musiałem.
    Acha i dodam, że na Okęciu bramki są jeszcze OK - wszystko z jaka taka
    kulturką, natomiast do kontroli paszportowej jakoś trafiaja najbardziej
    chamscy ludzie :(