PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w portalu NK - Admin

  • 1. Data: 2009-05-13 12:41:39
    Temat: Praca w portalu NK - Admin
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na tem pracy w tym portalu? Jaka
    atmosfera tam panuje, warunki pracy itp itd:)

  • 2. Data: 2009-05-13 17:00:54
    Temat: Re: Praca w portalu NK - Admin
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 13, 2:41 pm, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na tem pracy w tym portalu? Jaka
    > atmosfera tam panuje, warunki pracy itp itd:)

    Pewnie połowa grupy spróbowała już pracy w tej ogromnej korporacji,
    więc uzyskasz sporo odpowiedzi ;)

    A na serio, to pewnie pracuje się fajnie, jak zazwyczaj w małej i
    dobrze prosperującej firmie. Problem w tym, że robią w PHP.

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-05-13 20:23:37
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    mihau pisze:

    > A na serio, to pewnie pracuje się fajnie, jak zazwyczaj w małej i
    > dobrze prosperującej firmie. Problem w tym, że robią w PHP.

    Cała Polska robi w PHP + MySQL.
    Oprócz dużych korpo, które obowiązkowo - Java.
    :-P

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 4. Data: 2009-05-13 21:20:14
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 13, 10:23 pm, Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> wrote:

    > Cała Polska robi w PHP + MySQL.

    Właśnie zniknąłeś moją działalność. Fakt, że ostatnio sprzedaję usługi
    za granicę, więc może to nie do końca Polska. Ale zniknąłeś też sporo
    moich znajomych, którzy pracują w ojczyźnie i nie robią w PHP ani
    MySQL.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2009-05-13 21:43:05
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    mihau pisze:

> [...]
    > za granicę, więc może to nie do końca Polska. Ale zniknąłeś też sporo
    > moich znajomych, którzy pracują w ojczyźnie i nie robią w PHP ani

    Spoko. A w czym robią, tak z ciekawości?
    Bo zakładam, że mówimy tu o tzw. "klepaniu stronek",
    a nie o produkcji innego softu.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 6. Data: 2009-05-14 07:53:26
    Od: Tomasz Krzos <t...@w...pl>

    mihau pisze:
    > Problem w tym, że robią w PHP.

    Dla jednych to problem, dla innych wrecz przeciwnie. Ja tam nie
    przepadam za jezykami skrytowymi ale PHP ma swoich fanow - jest ich
    chyba wiecej niz fanow innych jezykow :)

    --
    Tomasz Krzos
    http://tkrzos.com

  • 7. Data: 2009-05-14 07:57:59
    Od: Tomasz Krzos <t...@w...pl>

    Krzysztof Stachlewski pisze:
    > Cała Polska robi w PHP + MySQL.

    Trzeba przyznac, ze popularnosc PHP i MySQL jest wysoka.

    > Oprócz dużych korpo, które obowiązkowo - Java.

    Ostatnio modny jest tez C#.

    --
    Tomasz Krzos
    http://tkrzos.com

  • 8. Data: 2009-05-14 11:42:24
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 13, 11:43 pm, Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> wrote:

    > Spoko. A w czym robią, tak z ciekawości?
    > Bo zakładam, że mówimy tu o tzw. "klepaniu stronek",
    > a nie o produkcji innego softu.

    Nie wiem czy "klepanie stronek" to odpowiednie określenie na budowanie
    całkiem złożonych aplikacji webowych - serwisów społecznościowych,
    dedykowanych aplikacji do wewnętrznego użytku w większych firmach,
    sklepów obsługujących nietypowe produkty, itp.

    A technologia to Django (czyli Python w środku) i zazwyczaj
    PostgreSQL.

    --
    mihau

  • 9. Data: 2009-05-14 11:49:44
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 14, 9:53 am, Tomasz Krzos <t...@w...pl> wrote:

    > Ja tam nie przepadam za jezykami skrytowymi ale PHP ma swoich fanow - jest ich
    > chyba wiecej niz fanow innych jezykow :)

    Akurat granica między skryptowymi a nieskryptowymi jest coraz badziej
    rozmyta.

    Gorzej, że jest to język zaprojektowany fatalnie (bo w pierwotnym
    zamierzeniu miał być prosty i służyć do tak zaawansowanych rzeczy jak
    licznik odwiedzin), zachęcający do mieszania kodu z warstwą
    prezentacji, ciężki w debugowaniu, no i zaszczepiający złe nawyki
    ludziom, którzy od niego zaczęli programowanie. A takich, jak sam
    zauważyłeś, jest sporo :)

    W niczym nie chcę umniejszać zasług PHP w rozwoju sieci i doskonale
    wiem o jego wielkiej roli, ale po kilku latach praktyki nie chcę już
    na niego więcej patrzeć. Na MySQL również.

    --
    mihau

  • 10. Data: 2009-05-14 12:07:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-14, mihau <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > W niczym nie chcę umniejszać zasług PHP w rozwoju sieci i doskonale
    > wiem o jego wielkiej roli, ale po kilku latach praktyki nie chcę już
    > na niego więcej patrzeć. Na MySQL również.

    Uprzedzenia typu "nie chcę na niego patrzeć" nie są zbyt profesjonalne. :)
    A PHP wsparty frameworkiem typu Symfony potrafi być równie uporządkowany
    co Python + Django, a potrafi oferować więcej automatyki.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl