PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w PKO BP

  • 1. Data: 2004-11-02 15:34:27
    Temat: Praca w PKO BP
    Od: "Mielech" <m...@g...pl>

    Witam!

    Czy widzieliście ogłoszenia w których PKO BP szuka nowych pracowników. Z
    tego co wiem to ten bank chciałby zmniejszyć liczbę pracowników. Czy jest
    więc zatem szansa aby dostać u nich pracę??

    Pozdrawiam!

    Mielech
    ------------------
    m...@g...pl
    GG: 2873091

  • 2. Data: 2004-11-02 19:16:50
    Temat: Re: Praca w PKO BP
    Od: "Monika" <r...@w...pl>

    Marne szanse, jesli juz jakies sa tam zatrudnienia to tylko
    wewnetrzne..niestety..musi starczyc kasy dla wysokich stołków!!!

    Pozdrwiam

  • 3. Data: 2004-11-02 21:07:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Monika <r...@w...pl> wrote:
    > Marne szanse, jesli juz jakies sa tam zatrudnienia to tylko
    > wewnetrzne..niestety..musi starczyc kasy dla wysokich stołków!!!

    Moglabys raczyc uzasadnic jakos swoje ostatnie zdanie?
    W PKO BP obowiazuje ustawa kominowa i zarobki tych wyzszych stolkow wcale
    nie sa jakies wysokie jak na bankowe standardy w Polsce.
    To raz.
    A dwa - w PKO BP od dawna jest przerost zatrudnienia i bank jako jedyny
    dotad nie zdecydowal sie na jakies masowe redukcje itp. Wszystko odbywa sie
    w sposob cywilizowany - najczesciej poprzez odejscie z pracy lub na
    emeryture.
    Dlatego twoja wypowiedz jest zdeczka nie na miejscu.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-11-02 21:20:06
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Michal, masz racje, ale konkluzja dla pytajacego jest jedna.......
    marne szanse.....
    jezeli sa wolne etaty, obsadzane sa w ramach wewnetrznych przesuniec...
    wiem z doswiadczenia, probowalam sie tam dostac z protekcji i dobra dusza
    wyjasnila co i jak..

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska
    mimo wszystko mozna wierzyc w wyjatki...potwierdzajace panujace zasady

  • 5. Data: 2004-11-02 21:33:34
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    i jeszcze jeden fakt : PKO BP ma swoja wewnetrzna gielde pracy, dostepna dla
    kazdego pracownika tego banku, a nigdzie na zewnatrz nie publikowana (o ile
    mi wiadomo, oczywiscie) :)))
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska
    ide spac....jutro pierwszy dzien pracy po 14 miesiacach niczym nie
    zakloconej laby ............

  • 6. Data: 2004-11-02 23:04:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-02 22:33, Użytkownik a&e napisał:
    > i jeszcze jeden fakt : PKO BP ma swoja wewnetrzna gielde pracy, dostepna
    > dla kazdego pracownika tego banku, a nigdzie na zewnatrz nie publikowana
    > (o ile mi wiadomo, oczywiscie) :)))

    Jak większość dużych firm.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2004-11-03 10:50:19
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:cm8t15$s3k$1@news.onet.pl...

    > dotad nie zdecydowal sie na jakies masowe redukcje itp. Wszystko odbywa sie w
    > sposob cywilizowany - najczesciej poprzez odejscie z pracy lub na emeryture.

    Tak, tak...A świstak siedzi i zawija w te sreberka...
    yamma

  • 8. Data: 2004-11-03 11:01:36
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > Moglabys raczyc uzasadnic jakos swoje ostatnie zdanie?
    > W PKO BP obowiazuje ustawa kominowa i zarobki tych wyzszych stolkow wcale
    > nie sa jakies wysokie jak na bankowe standardy w Polsce.

    Już przestanie obowiązywać po "prywatyzacji".

    Wojtek

  • 9. Data: 2004-11-03 14:12:44
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Wojciech Kulesza napisał(a):

    niby jest przerost zatrudnienia tylko gdzie. w okienkach nie ma kto
    pracować. zawsze w pko są kolejki

  • 10. Data: 2004-11-08 16:19:25
    Od: "bionka" <b...@o...pl>

    Moja przyjaciółka pracuje w PKO BP od 8 lat więc wiem jak jest z pierwszej
    ręki. Więc:
    - raczej nikogo w ciągu ostatnich 3 lat nowego nie przyjęli
    Można starać się o staż ale żadny obecny pracownik banku tego nie lubi a już
    najmniej dyrektor albo kierownik oddziału czy ekspozytury bo stażysta/ka nie ma
    żadnych uprawnień, trzeba go/ją uczyć, to zajmuje czas a nikt go nie ma za
    wiele.
    Przyjaciółka 2 m-ce temu "awansowaLa" na dyrektora placówki w zapadłej dziurze.
    Awans polegał na tym, że jej dotychczasowa dyrektorka wzięła ją na rozmowę:
    albo przyjmie awans albo dostanie zmianę warunków zatrudnienia i gdy ich nie
    przyjmie to na bruk. Zgodziła się awansować bo jest z regionu o 40% bezrobociu.
    Pracuje obecnie jak wspomniałam w zapadłej dziurze (ma 2 godz dojazdu do pracy
    w jedną stronę), podlegają jej 2 osoby które niezbyt sobie radzą, chcą jej
    wepchnąć stażystkę (siostrzenicę byłej dyrektorki), ma robić codzienne raporty
    sprzedaży, tygodniowe, miesięczne za pół roku wstecz (dokumenty poszły do
    archiwum zanim przejęła placówkę), na zebraniach w głównym oddziale wszystkie
    dyrektorki innych placówek patrzą na nią bykiem i utrudniją życie jak mogą.
    Dostała 80 zł netto podwyżki w ramach awansu. Zarabia teraz ok 1300 zł netto.
    Podlega jej skarbiec, alarm itp.
    Nie zazdroszczę jej.