PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Norwegii??

  • 1. Data: 2003-02-23 22:09:58
    Temat: Praca w Norwegii??
    Od: "Nickodem" <N...@T...PL>

    Witam!
    Czy ktoś z Was wie może jak poszukac pracy na wakacje w Norwegii?

    Pozdrawiam
    Michau

  • 2. Data: 2003-02-23 23:59:06
    Temat: Re: Praca w Norwegii??
    Od: "Viking" <V...@c...pl>

    Użytkownik "Nickodem" <N...@T...PL> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy ktoś z Was wie może jak poszukac pracy na wakacje w Norwegii?

    Najlepiej mieć znajomego farmera, bo tylko u farmera jest szansa na legalną
    pracę. Najczęściej jest to zbieranie truskawek bądź innych owoców. Praca
    ciężka i mało płatna w porównaniu z np. budowlanymi. Do robót budowlanych
    można się nająć na czarno. Pod Oslo jest miejscowość Drammen, tam się
    zbierają codziennie nasi w poszukiwaniu pracy. Jak się ma szczęscie to może
    jakiś Norweg zatrudni.
    Podsumowując ciężko tam znaleźć pracę, ale jak już ktoś dobrze trafi to
    można się dorobić.

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-02-24 04:24:13
    Temat: Odp: Praca w Norwegii??
    Od: "Marcin Żyła" <m...@p...onet.pl>

    > Pod Oslo jest miejscowość Drammen, tam się
    > zbierają codziennie nasi w poszukiwaniu pracy. Jak się ma szczęscie to
    może
    > jakiś Norweg zatrudni.

    Witam

    Mógłbyś dokładnej napisać w którym miejscu w Drammen (np. ulica)
    Możliwe że na wakacjach będę w Oslo i ta informacja pomogłaby mi bardzo .

    Pozdrawiam,
    Marcin Mefisto

  • 4. Data: 2003-02-24 13:10:26
    Od: "Viking" <V...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mógłbyś dokładnej napisać w którym miejscu w Drammen (np. ulica)
    > Możliwe że na wakacjach będę w Oslo i ta informacja pomogłaby mi bardzo .

    Niestety nie wiem tego.

    Pozdrawiam,
    Wojtek