PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poznanski rynek pracy - informatyka

  • 1. Data: 2005-03-21 13:45:56
    Temat: Poznanski rynek pracy - informatyka
    Od: "Lukasz Kucharski" <lkuchars NO SPAM@students.depaul.edu>

    Witam

    Mam do panstwa pytanie w zwiazku z tym, iz wkrótce czeka mnie przeprowadzka
    do Poznania, a pracy zamierzam poszukiwac na tamtejszym rynku. Jak
    przedstawiaja sie perspektywy dla programisty J2EE. Dobra znajomosc
    najpopularniejszych serwerów aplikacji oraz
    frameworków(Hibernate/Struts/Tapestry itd). Brak doswiadczenia w
    komercyjnych projektach (ukonczone studia). Doskonala znajomosc jezyka
    Angielskiego.
    Orientuje sie w sytuacji na rynku pracy w Krakowie/Warszawie niestety nie
    mam pojecia co sie dzieje w Poznaniu. W archiwum wyczytalem jedynie
    szczatkowe info na ten temat. Bede bardzo wdzieczy za udzial w dyskusji.

    Lukasz Kucharski
    l...@s...depaul.edu
    l...@g...com

  • 2. Data: 2005-03-21 14:27:19
    Temat: Re: Poznanski rynek pracy - informatyka
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kucharski" <lkuchars NO SPAM@students.depaul.edu> napisał
    w wiadomości news:d1mjia$nbs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Angielskiego.
    > Orientuje sie w sytuacji na rynku pracy w Krakowie/Warszawie

    nie powiem Ci jak jest w Poznaniu, bo nie wiem, ale chetnie przeczytałbym
    coś na temat sytuacji w Krakowie.

    pozdrawiam,
    marcin

  • 3. Data: 2005-03-21 14:54:43
    Od: "Lukasz Kucharski" <lkuchars NO SPAM@students.depaul.edu>

    > nie powiem Ci jak jest w Poznaniu, bo nie wiem, ale chetnie przeczytałbym
    > coś na temat sytuacji w Krakowie.

    Czesc

    Pisząc, że orientuje sie w sytuacji w Krakowie miałem na myśli dosłowne
    "orientuje sie", raczej niż: "znam sytuacjie". Wynika to z tego, że mam tam
    kilku przyjaciół ktorzy zaczęli prace około roku temu. Miedzy innymi pracuja
    dla KOMARCHU, VisionSoftu bodajże. Spotykamy się czasami na piwie po
    egzaminach i opowiadaja o doswiadczeniach w poszukiwaniu, oraz o
    doswiadczeniach w pracy. Nie bede się tymi opowiadaniami dzielił z tego
    wzgledu, że dla ciebie i grupy, byłyby to informacje juz z trzeciej ręki.
    Zreszta sam wiesz jak brzmi argument typu: "A ja ma kupla ktory mowil ze..."
    Po drugie byloby to [OT], proponuje zapytać w innym wątku lub pogooglać.

    Łukasz Kucharski
    l...@s...depaul.edu
    l...@g...com

  • 4. Data: 2005-03-22 16:22:17
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Lukasz Kucharski" <lkuchars NO SPAM@students.depaul.edu> wrote in message

    > Pisząc, że orientuje sie w sytuacji w Krakowie miałem na myśli dosłowne
    > "orientuje sie", raczej niż: "znam sytuacjie". Wynika to z tego, że mam tam

    > dla KOMARCHU, VisionSoftu bodajże. Spotykamy się czasami na piwie po

    Komarch to jakis odłam Comarchu ? ;>

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2005-03-22 17:37:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 17:22:17 +0100, "Cyprian Prochot"
    <c...@N...pl> wklepał(-a):

    >Komarch to jakis odłam Comarchu ? ;>

    Nie, to jak sama nazwa wskazuje - centrala w Krakowie. ;)

  • 6. Data: 2005-03-22 20:08:03
    Od: Artur Flis <h...@p...onet.pl>

    > Mam do panstwa pytanie w zwiazku z tym, iz wkrótce czeka mnie przeprowadzka
    > do Poznania, a pracy zamierzam poszukiwac na tamtejszym rynku.
    Moge powiedziec ze sie dosc dobrze orientuje jesli chodzi prace w
    Poznaniu w IT. Sam jeszcze studiuje i juz nie duzo tego zostalo :(, ale
    od 3-4 miesiecy szukalem pracy na powaznie, czyli to co chce robic,
    pelen etat no i znalazlem.
    > Jak przedstawiaja sie perspektywy dla programisty J2EE.
    Moim zdaniem bardzo dobrze wybrales jesli chodzi o JAVE. Jesli
    jestes w tym biegly, bedziesz potrafil to udowodnic (jak bedzie
    potrzeba) to wedlug mnie prace znajdziesz dosc szybko. Cala mase
    ofert musialem odrzucic, bo za Jave sie niegdy nie zabralem.
    > Dobra znajomosc najpopularniejszych serwerów aplikacji oraz
    > frameworków(Hibernate/Struts/Tapestry itd).
    Twoje atuty.
    > Brak doswiadczenia w komercyjnych projektach (ukonczone studia).
    Jak wiadomo doswiadczenie jest bardzo cenione, ale jak go nie masz
    to ciagle masz spore szanse na prace.
    > Doskonala znajomosc jezyka Angielskiego.
    Obecnie wymog, tak wiec kolejny plus :).

  • 7. Data: 2005-03-22 22:53:29
    Od: "Lukasz Kucharski" <lkuchars NO SPAM@students.depaul.edu>

> [...]
    > Twoje atuty.
    > Jak wiadomo doswiadczenie jest bardzo cenione, ale jak go nie masz

    Dziękuje za info.

    Łukasz Kucharski
    l...@s...depaul.edu
    l...@g...com