PracaGrupypl.praca.dyskusje › UmowaGenepr

  • 1. Data: 2005-03-21 08:21:17
    Temat: UmowaGenepr
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj !

    Jezeli pracodawca mnie zatrudni na umowe o dzielo
    jaki podatek bede musial zaplacic Zus'owi i fiskusofi

    --
    Pozdrowienia,
    GenePR_

    Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

  • 2. Data: 2005-03-21 14:51:32
    Temat: Re: UmowaGenepr
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    g...@p...fm (GenePR_) napisał(a):

    > Witaj !
    >
    > Jezeli pracodawca mnie zatrudni na umowe o dzielo
    > jaki podatek bede musial zaplacic Zus'owi i fiskusofi

    A potrafisz zachować się jak osobnik z IQ powyżej 71 i znaleźć guglem dowolny
    kalkulator wynagrodzeń?

    JoP

  • 3. Data: 2005-03-21 15:37:58
    Temat: Re[2]: UmowaGenepr
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj Jolanta,

    W Twoim liście datowanym 21 marca 2005 (15:51:32) można przeczytać:

    JP> A potrafisz zachować się jak osobnik z IQ powyżej 71 i znaleźć guglem dowolny
    JP> kalkulator wynagrodzeń?

    JP> JoP

    Mowisz o www.google.pl
    wiec raczej biedzie google nie w guglem lub google'm
    Ale dzieki za namiary

    --
    Pozdrowienia,
    GenePR_

    Ponad 20 tys. samochodow i motocykli >>> http://link.interia.pl/f1868

  • 4. Data: 2005-03-21 17:52:02
    Temat: Re: Re[2]: UmowaGenepr
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    GenePR_ wrote:

    > Mowisz o www.google.pl
    > wiec raczej biedzie google nie w guglem lub google'm
    > Ale dzieki za namiary

    a jakie rady masz dla mnie??

    adas;

  • 5. Data: 2005-03-21 18:15:08
    Temat: Re[4]: UmowaGenepr
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj adasiek,

    W Twoim liście datowanym 21 marca 2005 (18:52:02) można przeczytać:

    a> GenePR_ wrote:

> [...]

    a> a jakie rady masz dla mnie??

    a> adas;

    Nie mam żadnych
    Wydaje mi się, ze po to jest klub i fora dyskusyjne. Aby można było się innych
    poradzić
    Wystarczyło napisać lub podać mi linkę, tak jak to robią inny
    Czy nie zdarzyło Ci się taka sytuacja, ze się pytach forum lub klubu o coś co możesz
    w sieci znaleźć, tylko pytanie czy ma się na tyle czasu, aby rozwiązanie danego
    problemu szukac samemu, i czy inni nie maja rozwiązanie lepszego
    Masz do Ciebie pytanie, czy zadałem głupie pytanie?

  • 6. Data: 2005-03-21 18:45:08
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    g...@p...fm (GenePR_) napisał(a):

    > Wydaje mi się, ze po to jest klub i fora dyskusyjne. Aby można było się
    > innych poradzić

    Ktoś Cię strasznie okłamał. I to wielokrotnie. Po pierwsze, to nie jest forum
    ani klub. To jest grupa dyskusyjna. Grupy dyskusyjne zaś z definicji służą d
    dyskusji, a nie do udzielania porad, zwłaszcza w odpowiedzi na to samo pytanie
    zadane po raz trzydziesty.

> [...]
    > co możesz w sieci znaleźć, tylko pytanie czy ma się na tyle czasu, aby
    > rozwiązanie danego problemu szukac samemu, i czy inni nie maja rozwiązanie

    Rzeczywiście, w przypadku rozpisania umowy na składniki jest niesłychanie dużo
    alternatywnych rozwiązań, jedno lepsze od drugiego.

    > Masz do Ciebie pytanie, czy zadałem głupie pytanie?

    Zadałeś pytanie, na które pełną i wyczerpującą odpowiedź znajduje się w sieci
    w 0,32 s. Ergo, jesteś lamerem/leniem/oboma.

    JoP

  • 7. Data: 2005-03-21 18:45:22
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

  • 8. Data: 2005-03-21 21:49:18
    Temat: Re[5]: UmowaGenepr
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj Jolanta,

    W Twoim liście datowanym 21 marca 2005 (19:45:08) można przeczytać:

> [...]

    JP> Zadałeś pytanie, na które pełną i wyczerpującą odpowiedź znajduje się w sieci
    JP> w 0,32 s. Ergo, jesteś lamerem/leniem/oboma.

    Lepiej za zasmiecanie miejsca, bys mi podal/a linke

  • 9. Data: 2005-03-21 22:51:29
    Temat: Re: Re[5]: UmowaGenepr
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    > Lepiej za zasmiecanie miejsca, bys mi podal/a linke

    http://www.google.pl

    pozdrawiam
    yam

  • 10. Data: 2005-03-22 08:47:32
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    g...@p...fm (GenePR_) napisał(a):

    > Lepiej za zasmiecanie miejsca, bys mi podal/a linke
    ^^^^
    Pole From mi wyekspirowało?

    Podałam: google, słowa kluczowe też podrzuciłam.

    Może jeszcze przyjść i podać śniadanie do łóżka?

    JoP