PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pokój

  • 1. Data: 2005-07-04 10:11:58
    Temat: Pokój
    Od: blazej <b...@b...org>

    Witam,

    poszukuje; pokoju do wynajecia w Warszawie od wrzesnia 2005.

    kontakt: m...@b...org

  • 2. Data: 2005-07-04 10:20:40
    Temat: Re: Pokój
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 04-07-2005 o 12:11:58 blazej <b...@b...org> napisał:

    > Witam,
    >
    > poszukuje; pokoju do wynajecia w Warszawie od wrzesnia 2005.
    >
    > kontakt: m...@b...org

    You agree to not use the Services to:
    [...]
    (g) upload, post or otherwise transmit any unsolicited or unauthorized
    advertising, promotional materials, "junk mail," "Spam," "chain letters,"
    "pyramid schemes," or any other form of solicitation, except in those
    areas of the Service that are designated for such purpose

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M.

  • 3. Data: 2005-07-04 10:27:15
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    blazej napisał(a):

    > poszukuje; pokoju do wynajecia w Warszawie od wrzesnia 2005.
    >
    > kontakt: m...@b...org

    Gdybyś chwilę pomyślał może i udał się z tym na np.
    pl.regionalne.warszawa.ogłoszenia, to może znalazłbyś się w odpowiednim
    miejscu? Jak sądzisz?

    pozdrawiam

    Zbyszek