PracaGrupypl.praca.szukana › Podejmę pracę – Włocławek

  • 1. Data: 2004-11-21 16:31:16
    Temat: Podejmę pracę – Włocławek
    Od: "Małgorzta Jamrozik" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Jestem młodą, lubiącą wyzwania osobą poszukującą ciekawej pracy w tak
    pięknym mieście jakim jest Włocławek. Bardzo szybko przyswajam wiedzę i
    jestem gotowa do podejmowania nowych wyzwań. Umiem i lubię pracować z
    ludźmi, jestem dyspozycyjna i samodzielna, a komputer jest dla mnie
    codziennym narzędziem pracy.

    Jestem tegoroczną absolwentką Politechniki Częstochowskiej
    Kierunek: Informatyka &#8211; specjalność: Techniki multimedialne i metody
    sztucznej inteligencji

    Ukończyłam również Liceum Ekonomiczne o specjalności: finanse i rachunkowość.

    Umiejętności :
    - Adobe Photoshop, Corel, HTML
    - pakiety biurowe MS Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook)
    - angielski &#8211; komunikatywny
    - bardzo dobra znajomość internetu
    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera
    - znajomość środowiska Windows
    - prawo jazdy kategorii &#8222;B&#8221;

    Jestem otwarta na wszelkie propozycje.
    Zainteresowanym chętnie wyślę CV i list motywacyjny.

    Można się ze mną skontaktować na kilka sposobów:

    e-mail: g...@w...pl
    gg: 2111460
    tel: 604 364 616

    Pozdrawiam