PracaGrupypl.praca.szukana › [POZNAN lub zdalna - caly kraj] Webdeveloper/DTP/Programista/Administrator UNIX

  • 1. Data: 2005-04-28 14:52:16
    Temat: [POZNAN lub zdalna - caly kraj] Webdeveloper/DTP/Programista/Administrator UNIX
    Od: werther <s...@t...pl>

    Wiek: 27 lat; Wykształcenie: student IV roku fizyki (specjalność
    informatyczna) i II roku matematyki.

    Pilnie poszukuję pracy, najchętniej etat lub długoterminowa umowa o dzieło
    lub zlecenie. Podejmę się też pracy zdalnej.

    Poszukuję pracy w charakterze:
    - twórcy stron www i portali (webdevelopera);
    - administratora sieci/systemów UNIX i/lub Windows Server;
    - programisty;
    - pomocy informatycznej w firmie;
    - nauczyciela lub korepetytora;
    - grafika www lub DTP;
    - operatora DTP;

    W przypadku zleceń mogę wystawiać faktury.

    Umiejętnośći informatyczne:
    - biegła znajomość POSIX'owych systemów operacyjnych - *BSD, Linux, Mac OS
    X, oraz Windows Server NT/2000/2003;
    - biegła znajomość programowania w Tcl/Tk i php, nieco gorsza w C, Perl'u,
    SQL, shell'ach, słaba w XML. Biegle też HTML/XHTML i CSS;
    - wieloletnie doświadczenie w administrowaniu w/w systemami i konfiguracji
    usług (mail, www, ntp, dns, ftp, firewalle, etc.);
    - duże doświadczenie w programowaniu aplikacji web "from scratch" (nie
    korzystam z systemów portalowych) w tym portali internetowych, systemów
    zarządzania treścią (CMS), modułów f-k i sprzedaży, CRM;
    - budowa i diagnostyka sieci teleinformatycznych;
    - bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych, zarówno w teorii jak i
    praktyce;
    - praktyczna znajomość audytu bezpieczeństwa systemów i legalności
    oprogramowania.

    Pozostałe umiejętności:
    - ponad rok pracy jako nauczyciel informatyki w sp i gimnazjum;
    - bardzo dobra znajomość typografii (także norm typograficznych polskich i
    anglosaskich);
    - biegła znajomość Adobe Photoshop (DTP i web), Macromedia Freehand, dobra
    CorelDraw, Adobe Illustrator, QuarkXPress oraz zagadnień przygotowania do
    druku;
    - znajomość składu tekstów (zwłaszcza naukowych) w systemie składu
    TeX/LaTeX;
    - doświadczenie w pracy w dużej redakcji jako redaktor graficzno-techniczny;
    - kilka lat pracy jako grafik DTP i web;
    - dziennikarstwo (przede wszystkim recenzje, artykuły, felietony);
    - ukończony roczny kurs pedagogiki specjalnej.

    Dla potrzeb konkretnej oferty mogę udostępnić referencje i świadectwa pracy.
    Pracy poszukuję na terenie Poznania i okolic, w przypadku oferty pracy
    zdalnej - cały kraj.

    Oferty proszę wysyłać wstawiając mojego nicka zamiast spamassassin lub po
    usunięciu zabezpieczenia antyspamowego, na adres
    w...@x...sk5.am.poznan.pl.usuń.to

    --
    Odpowiadajac na priv wstaw nicka bo nakarmisz spamassassina.

  • 2. Data: 2005-04-29 15:46:56
    Od: "Henryka Gorecka" <e...@g...pl>

    oferte odezwij sie na moj e-mail e...@p...onet.pl