PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oprogramowanie do firmy [help me]

  • 31. Data: 2002-09-23 17:55:01
    Temat: Re: Oprogramowanie do firmy [help me]
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 20 Sep 2002 12:00:50 +0200), "Tytus"
    <m...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Hmmm.. a próbowałeś kiedyś coś zrobić w OpenOffice? ;) bo mam wrażenie, że
    >nie. Ja działam na nim z konieczności (pod win) i pierwszy raz chwalę
    >narzędzia MS. Nie ma to jak Word. Niestety.

    Owszem, ale dla tej ceny, zwłaszcza od stanowiska, można się
    przemęczyć i nauczyć... Nie każdy musi jeździć mercedesem. Z
    podowdzeniem wdrożyłem OO w biurze. Panienki i tak piszą
    jednostronicowe pisma. 2000zł za każde stanowisko do przodu to jednak
    coś...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)