PracaGrupypl.praca.dyskusje › referencje a e-mail

  • 1. Data: 2002-09-18 14:35:16
    Temat: referencje a e-mail
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Tak sie zastanawiam jak przy przesylaniu ofert pracy e-mailem
    wykorzystuje sie referencje ?
    Czy po prostu dolaczacie odzielny plik z tekstem referencji i
    kontaktem do danej osoby ?
    Czy tylko gdzies w tresci listu motywacyjnego podaje sie kontakt do
    bylego przelozonego bez zadnych oddzielnych, pochwalnych tekstow,
    ktorych tresc zwykle niewiele pewnie znaczy ?
    Moze najlepiej dane kontaktowe podac w oddzielnym pliku (szczegolnie
    jesli wymienia sie kilka osob) ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-09-18 18:24:26
    Temat: Re: referencje a e-mail
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Czy tylko gdzies w tresci listu motywacyjnego podaje sie kontakt do
    > bylego przelozonego bez zadnych oddzielnych, pochwalnych tekstow,
    > ktorych tresc zwykle niewiele pewnie znaczy ?

    Sam sobie odpowiedziales na swoje pytanie. Uwazam, ze pipy w HR'ach olewaja
    dokladnie referencje bo to dla nic hniepotrzebna makultura.

    pzdr

    jacek

  • 3. Data: 2002-09-18 19:08:05
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "Jacek" wrote:

    > Sam sobie odpowiedziales na swoje pytanie. Uwazam, ze pipy w HR'ach
    > olewaja dokladnie referencje bo to dla nic hniepotrzebna makultura.

    zalezy na jakie stanowiska. Na co po niektóre te "pipy'jak to okresliłes
    proszą o podanie namiarów na osoby które udzielą nam referencji, i dokładnei
    to sprawdzają.

    I przy przesyłaniu CV mailem wystarczy dodac na końcu, ze referncje dostępne
    na życzenie lub coś w tym stylu.

    --

    Lia

  • 4. Data: 2002-09-18 21:21:59
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    dokładnei
    > to sprawdzają.
    >
    > I przy przesyłaniu CV mailem wystarczy dodac na końcu, ze referncje

    no wlasnie! zalezy na jakie stanowiska i ile za te przyjemnosc firma ma
    wybulic. Jesli to ma byc pucek za 6000 zl netto miesiecznie to takie
    referencje moga byc konieczne. Inna sprawa, ze znam paru ktorzy zarabiaja
    tyle i wiecej i sa kompletnymi badziewiarzami w swojej branzy (konkretnie w
    informatycznej) ale maja tzw. doswiadczenie. I rozumiem ze na tym jada, bo z
    referencjami mieliby bardzo powazne problemy....

    Ja i tak mysle, ze referencje to tylko lipa i tak naprawde niewielkie ma to
    znaczenie...

    pzdr

    jacek