PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opiekun produktów?

  • 1. Data: 2005-09-30 11:26:20
    Temat: Opiekun produktów?
    Od: "Ktoś" <m...@t...net>

    Witam szanownych grupowiczów, chciałbym podjac prace jako
    handlowiec/przedstawiciel handlowy(opiekun produktu tzn chodzenie po
    sklepach i sprawdzanie ekspozycji produktu, czy go nie brakuje itp, czy
    takie stanowisko pracy nazywa sie jakos fachowo, gdzie szukac ofert takiej
    pracy, poradzcie
    pozdrawiam
    dzieki

  • 2. Data: 2005-09-30 11:31:32
    Temat: Re: Opiekun produktów?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Ktoś" <m...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie stanowisko pracy nazywa sie jakos fachowo, gdzie szukac ofert takiej

    Brzmi jak merchandiser. Opisz wymagania i zakres obowiązków, będzie łatwiej.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-09-30 12:16:23
    Od: "Ktoś" <m...@t...net>

    chodzi mi o osobe ktora zajmuje sie jezdzeniem po sklepach, supermarketach,
    sprawdzajaca ekspozycje towarow, czy ich nie brakuje, czy nie tzreba
    zamowic, zajmujaca sie ich promocja, reklama np napojow, czy platkow itp
    damych producentow, cos w tym stylu

  • 4. Data: 2005-09-30 12:18:58
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    > chodzi mi o osobe ktora zajmuje sie jezdzeniem po sklepach,
    supermarketach,
    > sprawdzajaca ekspozycje towarow, czy ich nie brakuje, czy nie tzreba
    > zamowic,

    To robi PH

    > zajmujaca sie ich promocja, reklama np napojow, czy platkow itp
    PH, menedżer regionu, area menedżer

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2005-09-30 18:24:10
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Ktoś" <m...@t...net> napisał w wiadomości

> [...]
    Czy wam już na dekiel wali z tymi coraz różniejszymi nazwami dla deptaczy.
    Przecież te nazwy niby zawodów są bardziej niż śmieszne. Tomek

  • 6. Data: 2005-10-01 15:08:51
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Tomek wrote:
    > Czy wam już na dekiel wali z tymi coraz różniejszymi nazwami dla
    > deptaczy. Przecież te nazwy niby zawodów są bardziej niż śmieszne.
    > Tomek

    hehe wprost z ust mi to wyjales. tez zaczynam sie powoli wqurzac, bo
    czytanie ogloszen od prace trzeba ostatnimi czasy zaczynac od tlumaczenia
    nazwy stanowiska, gdyz zauwazylem, ze czym bardziej qrewska praca tym
    ladniejsza i bardziej niezrozumiala nazwa stanowiska

  • 7. Data: 2005-10-03 07:33:37
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wam już na dekiel wali z tymi coraz różniejszymi nazwami dla deptaczy.

    PH = przedstawiciel handlowy, nawiązuje kontakty, sprzedaje

    Area menedżer = kierownik rejonu sprzedaży (tzw. area) w firmach dzielących
    rynek geograficznie. Nawiązuje kontakty, sprzedaje. Raportuje na temat stanu
    rejonu - zapotrzebowania, prognozowanego popytu. Czasem: rekrutuje PH.

    Menedżer regionu = kierownik regionu sprzedaży (np. 4 area) w firmach
    dzielących rynek geograficznie. Nawiązuje kontakty, sprzedaje. Raportuje na
    temat stanu regionu - zapotrzebowania, prognozowanego popytu. Rekrutuje PH.
    Odpowiada za przepływ informacji pomiędzy area a zarządem - przekazuje do
    zarządu zebrane z area dane historyczne sprzedaży i prognozy. Przekazuje
    info od zarządu - plany sprzedażowe, akcje promocyjne etc. Odpowiada za
    całość działań sprzedażowo - promocyjnych w regionie.

    > Przecież te nazwy niby zawodów są bardziej niż śmieszne. Tomek
    Śmieszny jesteś Ty, Tomku, ze swoim obnoszeniem się ignorancją.