-
1. Data: 2008-08-14 10:25:33
Temat: Operations Manager Warszawa
Od: "Magda Nagajek" <m...@g...pl>
Opis stanowiska:
• rozwijanie i wdrażanie strategii w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów
w prowadzonej działalności
• zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta
• wykonywanie konsekwentnych działań w celu zapewnienia terminowości
realizacji zleceń
• analiza i identyfikacja procesów wymagających poprawy
• planowanie, zapewnienie odpowiedniej wiedzy i wsparcia współpracownikom
• zapewnienie trafności systemów mierzenia efektywności pracy i raportowania
• współpraca z lokalnymi partnerami
• aktywne uczestniczenie w sesjach dotyczących strategicznego planowania
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• 10 letnie doświadczenie zawodowe w tym 5 lat w centrum świadczącym usługi
z zakresu operacji biznesowych lub obsługi klienta
• doświadczenie na analogicznym stanowisku w pracy w międzynarodowym
środowisku
• znajomość metodologii Six Sigma
• biegła znajomość języka angielskiego
Aplikacje należy wysyłać na adres: m...@t...pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Najnowsze w dziale Praca
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?
-
Czy w dużych firmach naprawdę zarabia się więcej? Analiza raportu płacowego wiosna/lato 2025
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?
-
Samozatrudnienie a urlop - czy kontrakt B2B daje prawo do urlopu?