PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odra, Riad itp, czy gdzies jeszcze?

  • 1. Data: 2005-04-05 11:30:32
    Temat: Odra, Riad itp, czy gdzies jeszcze?
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Wiem, ze troche ntg, ale sporo tu informatykow.

    Wlasnie wyczytalem w czyims przebiegu pracy zawodowej:

    1998 - podstawowa obsługa komputera ODRA

    Czy gdzies takie cos albo podobne jeszcze dziala?

  • 2. Data: 2005-04-05 11:33:23
    Temat: Re: Odra, Riad itp, czy gdzies jeszcze?
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > 1998 - podstawowa obsługa komputera ODRA

    Ja około 1998 r widziałem działającą MERĘ (w Legnicy).

    pozdr
    zasiu

  • 3. Data: 2005-04-05 11:44:30
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 13:30:32 +0200, ktos <n...@k...onet.pl>
    napisał:

    > Wiem, ze troche ntg, ale sporo tu informatykow.
    >
    > Wlasnie wyczytalem w czyims przebiegu pracy zawodowej:
    >
    > 1998 - podstawowa obs?uga komputera ODRA
    >

    > Czy gdzies takie cos albo podobne jeszcze dziala?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Odra_(komputer)

    Przedostatnia Odra wyszła z użycia 18 lipca 2003 po 29 latach bezawaryjnej
    pracy jako główna sterownia dystrybucji wrocławskiego przedsiębiorstwa
    Hutmen.

    PKP w Ostródzie nadal używa maszyny cyfrowej Odra 1305 i jest to ewenement
    na skalę całego kraju.

  • 4. Data: 2005-04-08 09:35:19
    Od: "inzynier" <i...@t...pl>

> [...]
    > Hutmen.
    >
    > PKP w Ostródzie nadal używa maszyny cyfrowej Odra 1305 i jest to ewenement

    A czy czasem lodzki OIK nie posiada jeszcze poczciwej ODRY