PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki program...

  • 1. Data: 2005-04-05 09:44:26
    Temat: jaki program...
    Od: afi777 <a...@i...pl>

    witam
    jakim programem mozna upieknic CV zeby wygladalo ciekawiej niz po
    standardowym office...? prosze o jakies sugestie.

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 2. Data: 2005-04-05 10:44:52
    Temat: Re: jaki program...
    Od: Filip <m...@s...pl>

    afi777 wrote:
    > witam
    > jakim programem mozna upieknic CV zeby wygladalo ciekawiej niz po
    > standardowym office...? prosze o jakies sugestie.

    A nie byłby to już przerost formy nad treścią?
    Zapisz w formacie którego nikt nie odczyta.
    A może spróbuj wybrać jakąś czcionkę np gotycką ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-05 14:34:52
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Filip" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A nie byłby to już przerost formy nad treścią?
    > Zapisz w formacie którego nikt nie odczyta.
    > A może spróbuj wybrać jakąś czcionkę np gotycką ;)

    Nie nie, ja chyba kumam o co chodzi.

    Więc nie upiększaj CV programami ale umiejętnościami i wiedzą. W zależności
    od typu CV (elektroniczne, online, papier) możesz upiększyć je wieloma
    programami lub gadżetami, co nie oznacza że jego wartość wzrośnie.

    Generalnie to zasada upiększanai jest jedna, jakieś pięćset lat temu niejaki
    Gutenberg ją opisał. To był naprawdę lebski facet, więc trzeba się go
    sluchać. Opracowania o składzie tekstu wyguglasz.

    BTW:
    Ja wszystkie cv piszę w PDF, co nie oznacza, że to konieczność i że to
    polecam. Koleżanki
    zza ściany czasami psioczą, jak nie mogą "streścić" CV przed rozmową,
    wyciągając z nich
    najważniejsze rzeczy (PDF się trudno edytuje).

    pozdr.
    Maciek

  • 4. Data: 2005-04-05 19:17:33
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > witam
    > jakim programem mozna upieknic CV zeby wygladalo ciekawiej niz po
    > standardowym office...? prosze o jakies sugestie.

    Kreator laurek szkolnych itp?
    Ale - jak widzę - nie znasz office (MS)! Tam jest nawet możliwość
    wykonania origami. Jeżeli sprytnie poskładasz - z pewnością stanie
    się sensacją :).

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/