PracaGrupypl.praca.dyskusjeco powiecie na to › Odp: co powiecie na to
  • Data: 2003-07-03 08:49:18
    Temat: Odp: co powiecie na to
    Od: "4AD" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:be0o2m$fgo$...@i...gazeta.pl...
    > Wyglada na to, ze wiedza kogo chca i do jakiej pracy.
    > Mi ogloszenie sie podoba, jesli faktycznie daja sensowne pieniadze to
    ladnie
    > to wyglada.

    Witam
    a gdzie ty tu widzisz jakies te sensowne pieniadze skoro w ofercie nie ma
    slowa o wynagrodzeniu ?
    Okresle to bo nie rozumiem
    Tylko dlatego ze poprawnie sformulowali swoje wymagania ?
    Toz tak powinna wygladac kazda oferta pracy !

    Trzeba pojechac, albo zadzwoniec, i porozmawiac o kasie bo moze sie okazac
    ze masz full roboty , + 100% odpowiedzialnosc za wszystko a dostaniesz marne
    600 zl + premia uznaniowa w wysokosci 50 zl raz na kwartal

    Realizmu troche, realizmu.