PracaGrupypl.praca.dyskusjeDebilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika › Odp: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    Date: Thu, 21 Aug 2003 11:14:25 +0200

    Użytkownik Michał Gancarski <w...@e...org.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bi20ov$mud$...@n...news.tpi.pl...

    > Ale po co rozpatrzać taką sytuację? To absurd, model, który modelem nie
    jest
    > bo nie pozwala nic zrozumieć. Jeśli wszystkie będą wydawać tyle samo, to
    > masz niemal statyzm, Klus, bardzo lubusz statyzm zauważyłem.

    Nie chodzi o wydawanie przez kazda firme takiej samej kwoty, ale
    o stan, gdy od dzisiaj, przy takim podziale/zroznicowaniu przychodow
    firmy wydaja tyle ile mialy wplywow.

    > Bo to jest jedyny przykład, który ma jakiekolwiek oparcie w
    rzeczywistości.
    > Cyrkulacja i różne cykle, ja ci to powtarzam, Klus, może wreszcie pojmiesz
    > swój błąd. Te dwa pojęcia to klucz do zagadki.

    Wiem, ze taki przypadek nie zachodzi, ale zeby cos zobrazowac,
    to ze czyjs wiekszy wydatek niz pozniejszy wplyw generuje u innego
    podmiotu wiekszy pozniejszy wplyw niz wczesniejszy wydatek.

    Teraz trzeba miec swiadomosc, ze prowadzenie biznesu jest
    dazeniem do sytuacji wiekszych pozniejszych wplywow przy
    mniejszych wczesniejszych wydatkach, ktorych wszystkie firmy
    nie osiagna, a drugiej szansy upadly podmiot nie dostanie
    bez zadluzenia sie.

    Tylko czy ktos pozyczy jesli poprzedni biznes upadl?

    Klus