PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy pracodawca - czy ujac w CV?

  • 1. Data: 2005-01-18 07:15:22
    Temat: Nowy pracodawca - czy ujac w CV?
    Od: "Krzysztof" <...@...c>

    Witam,
    Od poczatku stycznia pracuje w pewnej firmie, jednakze nie jestem zadowolony
    z tej pracy i chce ja zmienic. W zwiazku z tym mam pytanie: czy wpisywac do
    CV aktualnego pracodawce, czy moze lepiej zataic ten fakt, aby nie wzbudzac
    obaw co do tego,iz moge byc jumperem..(ze wzgledu na fakt krotkiego okresu
    zatrudnienia u terazniejszego pracodawcy)???

    Uprzedzajac pytania i ew. komentarze-prace chce zmienic, gdyz sa
    niezadawalajace warunki placy. Niestety nie bylo mozliwosci negocjacji - po
    prostu bierz,albo........ A wiec przyjalem oferte, poniewaz mysle ze lepsze
    to niz siedzenie w domu i szukanie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-01-18 15:24:48
    Temat: Re: Nowy pracodawca - czy ujac w CV?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Krzysztof w news:csida5$205$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > czy wpisywac do CV aktualnego pracodawce, czy moze
    > lepiej zataic ten fakt, aby nie wzbudzac obaw co do tego,
    > iz moge byc jumperem

    Nie mam pojęcia kto będzie przeglądać Twoje dokumenty. Dla jednego pewnie
    będziesz "jumperem", a dla drugiego po prostu osobą szukającą lepszej pracy.
    Nie mam też pojęcia jaka to jest praca. Jeśli taka, która ładnie się będzie
    w CV prezentować to chyba warto. Jeśli raczej wiele Ci to nie da, to po co
    ryzykować? Do tego dochodzą ewentualne problemy gdyby nowa firma byłaby Tobą
    zainteresowana. Wtedy chyba i tak będziesz musiał się przyznać.

    pozdrawiam
    Greg